Powered By Blogger

söndag 21 mars 2010

Dagens lite snabbt

Efter att ha fejat och fixat en massa hemma de två sista helgerna tyckte vi att vi förtjänade en belöning idag.
Så vi gav oss ut för att äta världens godaste och största räkmacka.



Och för att matcha räkorna körde jag på rosa outfit.
Nej jag tänkte faktiskt inte så, tänkte istället att jag vill använda så mycket som möjligt av sådant jag tycker är för fint för jobbet när jag har chansen.
Det blev det här:




Kettle coat, dark powder
T88 dress, pink
Bruna strumpbyxor HM
Bruna stövlar, Pakros

Nu ska jag fixa ihop en liten ostbricka och titta på film. Iklädd mysbyxor.

Ha en bra kväll! Kram!

10 kommentarer:

  1. Du är ju supersnygg tjejen!!!!!

    Koftan är helt rätt för dig!
    massor med kramar


    jag ringde idag, provar imorgon om det passar?

    SvaraRadera
  2. Super snyggt ihopa! Wow vilken räkmacka, den går inte av för hackor. :D

    Stora kramen

    SvaraRadera
  3. Gud vad snygg du är i T88:an och gud vilken macka! En av fördelarna för er som bor vid kusten, att få såna fina räkor i stället för dom ynkliga, frysta jävlarna vi i skogen får käka;) Du har rätt om T-försäljaren, jag polisanmäler på tisdag om inte pengar eller tunika dykt upp. Kram gumman!

    SvaraRadera
  4. Meinen gotten! Det kallar jag räkmacka :D Snygg är du gumman i din fiina klänning. Kram

    SvaraRadera
  5. Du är underbart fin i din rosa klänning! Tröttnar du på den räcker jag upp handen här. :-) Önskar dig en fin vecka!

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga vårfärger - såå snygg du är i klänningen och koftan - den outfiten skulle jag inte tacka nej till. Vad god räkmackan såg ut MUMS!
    Kram

    SvaraRadera
  7. wohooo! Du matchar räkan perfekt!=) Nä gu va snygg kombo, fina köp!

    Räkmackan-MUMS!

    Kram!

    Ps-idag sticker ja o köper den i powder...jag är svag....

    SvaraRadera
  8. Tack snälla alla för komplimanger! Var lite osäker själv om det skulel vara alldeles för gulligt för min stil. Men det kändes okej. Och tyckte det såg rätt schysst ut på bilderna också.
    Och räkmackan - yes kanongod och gigantisk. Vi delade och blev proppmätta.
    Ha en bra måndag! KRAM!

    Filippa: haha... du är för söt! klart du ska ha powder! Och ser du en 3 i dark powder så vet du ju att din kompis i "har ingen karaktär alls" nappar på direkten.
    Ha en bra dag! KRAM!

    SvaraRadera
  9. Fasen vad snygg du är i din Kettle coat..
    Underbart söt T88 dress..
    Passar utmärkt till räkmackan..=)
    Den var smaskig...
    Kram

    SvaraRadera
  10. Wow vad snyggt! du ser helt fantastisk ut :-)
    Kram!

    SvaraRadera