Powered By Blogger

torsdag 25 mars 2010

Dagens på egen hand

Jag har en ledig kväll! Snacka om lyx!
Problemet är bara att jag är så trött att jag inte orkar något. Visst är det typiskt?

Men ska i alla fall försöka knåpa ihop lite mat nu, så det i alla fall är på gång innan Mr Make kommer hem alldeles strax.
Känner ju att jag måste försöka leva upp till hans världsbästa födelsedagspresent på något litet sätt…

Dagens blev ett hastverk: ingen tid att tänka, ingen tid att välja.
Så jag gick på kärlek av det enkla slaget = ett älskat plagg som klarar sig på egen hand.


Check me andress chalk.

Hoppas hoppas bara att jag inte somnar innan jag hinner in och lämna avtryck hos er andra fantastiska Mollytjejer ikväll... Men vågar inte lova ett skit...

Ber om ursäkt för att det varit ont om kommentarer från mig i veckan…
Och för att jag varit värdelös på att svara på era inlägg här…
Vill som fan men har inte hunnit :o(…

Kram!


5 kommentarer:

  1. Skönt med en ledig kväll. Ja, nu lär du väl vara lite snäll mot mannen med tanke på födelsedagspresenten! Du fyller väl inte ens jämnt?! Är fortfarande i chock över att det finns såna karlar;) Fin är du idag:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag ÄR ju snäll, köpte till och med ett kexchoklad till honom förra veckan! :o)Kram!

    SvaraRadera
  3. vi kommer att sakna dig i stockholm! Lovar att det kommer att explodera med bilder på alla bloggar på söndag(-; KRAM

    SvaraRadera
  4. Super fina du!
    Ta hand om dig. Sen läsa bloggar...

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Snygg som alltid!
    Igår tänkte jag på dig när jag bytte om för att gå på dotterns teatervisning. Röd suitheart underklänning röd livealote och lovely knit i rött, svarta leggins och svarta converce :-)= en Josanne! Behöver jag säga att jag kände mig fin?

    SvaraRadera