Powered By Blogger

söndag 21 mars 2010

Fråga om mina vårköp

Jag fick en fråga på mailen, en relevant fråga kopplad till min tävling. Det stod:
”Kul tävling men hur ska jag kunna veta vad du redan har från vår- och sommarkollektionen?”
Jag tänkte ju att man kunde klicka på bildspelet ”Några av mina Mollysar” men där ligger ju mer så det kanske blir lite rörigt.
Så för enkelhetens skull kommer här de plagg jag hitintills lyckats adoptera från senaste kollektionen:




Vilket bara är från vårens släpp eftersom sommarens inte väntas förrän i slutet av nästa vecka.
Så fick jag sagt det också.
Ha en bra dag! Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag ska allt gå in och spana på sommar-kollektionen och se om jag kan hitta nån godbit åt dig där! Själv provade jag Nymph dress i går och har nu ett nytt habegär;) Ha en bra dag gumman. KRAAAM!

    SvaraRadera
  2. Linda: kul att du träffade Sanni, hon verkar vara en lika fantastico tjeje som dig!
    Nu ska du få höra något sjukt, jag har OCKSÅ fått Nymph dress som nytt habegär! Det efter att ha sett Ina - http://mollydolly-ina.blogspot.com - i den. Först tänkte jag ja den är skitsnygg men när ska jag ha den, knappast på jobbet... men det vankas lite fester framöver och då ä rden ju perfekt! Jag är inne på den röda, du också? Kram!

    SvaraRadera