Powered By Blogger

tisdag 16 mars 2010

Analyser i sjukstugan

När man ligger hemma i sängen och är sjuk har man tid att både tänka och titta på bilder. Från det stundande sommarsläppet till exempel.
Men trots ett djupgående tänkande, tidsödande tittande och en hel del analyser kring vad som skulle bli snyggt ihop med vad jag redan har hittar jag inte ett enda måste ha.

Fast dock tre plagg som jag är nyfiken på. Och det är dessa:

Inte nödvändigtvis i just dessa färger, även om det är de som lockar mest.
Fast det är inga plagg jag kommer att klicka hem.
Däremot kan de vara ett fall för provning när jag och coola Linda ska roadtrippa i hufvudstaden om en dryg månad.

Det känns faktiskt mest bara bra att shoppingnerven inte gör sig påmind mer i fallet Odd Molly sommar 2010.
För vårlistan är ju långt ifrån avklarad. Den ska jag gå över till att göra en analys kring nu.

Ha en bra dag! Kram från sjukstugan!



3 kommentarer:

  1. En till här som inte hittat något som jag måste ha i sommarkollektionen - som det ser ut nu iaf. ;) Har lite som jag fortfarande vill ha från vårens och äldre. :)
    Krya på dig vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackare! Hoppas du mår bättre snart. Jag åkte på samma elände för två veckor sedan och fy så träligt det är!!!
    Nu har jag kollat in dina vovvar också. De ser ju supermysiga ut! En sort jag inte kände till alls faktiskt, får undersöka närmare... Det är ju en djungel med alla hundraser för en oinsatt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jeanette: ja för att inte tala äldre godingar, där finns ju hur mycket som helst vill ha! Det tar liksom inte slut trots att sommaren inte känns så rolig. Tur eller bra? Det där är en ständig kamp mellan plånbok och garderob. Kram!

    Nena: du kan gå in och titta på http://www.phalenesallskapet.se där finns all tänkbar info om rasen, uppfödare o.s.v. Om du tittar i galleriet, vuxna hundar så har du min stjärna på bild 51 :o). Kram!

    SvaraRadera