Powered By Blogger

måndag 8 mars 2010

Depp i favvoplagg

Har varit riktigt ruggigt låg i dag. Fattade först inte varför. Tills det gick upp för mig att det är på dagen 7 år sedan min pappa dog, helt oväntat. Och att jag alltid är helt knäckt just den 8 mars.
Så det har bara varit att rida ut dagen och hoppas på lyckligare sinne imorgon.

Dagens outfit blev oinspirerad därefter, tog helt enkelt det första jag snubblade över i garderoben.


Cotton Ribbon Cardigan ljuslila och Fields of Lace chalk.

Trots att de är två av mina absoluta favvoplagg just nu så lyckades de inte bidra med eufori i lägret alltså. Men imorgon är en annan dag...

Fast innan dess återkommer jag med ett avslöjande och ett till salu-plagg.
Lite senare ikväll hade jag tänkt mig.
Om tanten lyckas hålla sig vaken så länge…


10 kommentarer:

  1. Beklagar din förlust. Jag miste min pappa för 1,5 år sen. Saknaden och tomtheten är oerhört stor.

    Ser fram emot kvällens inlägg med stor spänning. Vi har ju samma storlekar så jag får sitta klistrad!!! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jeanette: det behöver du inte. Du har redan det jag ska kolla av om någon vill köpa, annars skickar jag tillbaka det imorgon. Vill ju inte uppehålla dig en hel kväll i onödan. :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Förstår dig mycket väl. Förlorade min far i april och min bror för snart 5 år sedan, båda helt oväntat..dödsdagen mm är bara så jobbiga. svårt för de flesta andra att förstå att det inte "går över". Tänker på dig idag !
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad trist...
    En stor kram till dig!!!

    I min Kettle coat, tog jag en storlek mindre töjer nog sig en del..
    Precis som jag har Grandma coat och Lovely Knit..
    Har storlek 4 i blusar och tunikor...
    Har storlek 3 i koftorna..
    Tänker på dig...
    Ha det bra vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tråkigt...Du är jättefin i dag i alla fall. Blir lite nyfiken på ditt avslöjande. Det du ska sälja lär jag väl inte kunna klämma på mig! Stor kram:)

    SvaraRadera
  6. Usch stackars snuttan! :( Beklagar verkligen din förlust. Kramisar i masssssssor

    SvaraRadera
  7. Då är det helt förståeligt att du är nere idag. En sån förlust kommer man väl aldrig över. Styrkekramar!

    Och även om du rev det du hade närmast i garderoben är det toksnyggt! Den där lila koftan kunde får flytta in hos mig ifall du ngnsin tröttnar på den. ;)

    Ser framemot o se vad du ska sälja. Ngt jag vill ha tro?

    Kramkramkram!h

    SvaraRadera
  8. Tant och tant...
    Ska hålla utkik eftersom vi har samma storlek:)

    Årsdagar är alltid tunga, man får bara hålla ut den dagen tycker jag.

    massor med kramar till dig snygging!

    SvaraRadera
  9. Stina: shit vad jobbigt med din bror. Din pappa också såklart!, men min bror sitter i fängelse, har inte sett honom på 2 år vilket jag tycker är jäkligt jobbigt. MEN han finns ju trots allt kvar och vi kan prata i telefon. Massa kram!!! Och tack! Jag tänker på DIG!!!

    Jo man tror ju att man är "vuxen" och att det är så länge sedan nu att jag borde ha kommit över men det slår till lik förbannat på dödsdagen. Tack för stöd! KRAM!!!

    SvaraRadera
  10. Jag förstår precis hur du känner det....jag miste min pappa den 17 mars för 5 år sedan och den dagen är alltid jobbig!
    En stor kram!

    SvaraRadera