Powered By Blogger

fredag 19 februari 2010

Plötsligt händer det!!!

Från det mest bortglömda och mörkaste hålet i helvetet till totala lyckoland på mindre än en minut…
Stor risk att ens den mest innovativa filmregissör skulle få för sig att tota ihop ett sådant scenario. Eller hur?

Men plötsligt händer det!!!
Och i dag var jag objektet för detta brutala kast.
Dock ligger det ett fullständigt galet beteende med hjärtklappning, fingrar som rör sig snabbt, ryckigt, galet över ett tangentbord däremellan…

De senaste veckorna har jag hårdbevakat Tradera i min besatta jakt efter tokrosa. Hemma och på jobbet. För trots stress så har sidan funnits där för uppdatering i oändlighet. Vilket fått mig att inse hur många Odd Molly-plagg som ständigt möter sitt öde på Tradera.
Men inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro att Fields of lace dark pink stl 2 skulle bli ett av dem.

Precis tillbaka vid skrivbordet efter att ha försökt leta upp en brännskadad katt, varit med på en spontan klassåterträff och pratat med en tjej om kvinnomisshandel…

Ni märker hur jag drar ut på det, trots att ni för länge sedan listat ut scenariot….
Att jag såg den, fick panik att jag skulle missa men lyckades överlista. Och fick det magiska köp nu-klicket.

FoL tokrosa, welcome home!!!
Och välkommen alla sömnlösa nätter tills jag verkligen har den här. För min lurad-utav-bara-helvete-på-Tradera har vaknat till liv igen...


14 kommentarer:

  1. Åh vilken jävla tur man kan ha då! Kul för dig:) Ok, då blir det tokrosa i stället för skogshuggare i Norrköping....Ha en underbar fredagkväll stumpan! KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis, jag vill också ha en fast i chalk eller powder. Vad fick du betala för din?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Linda: jag älskar att chocka, vilket du kommer att fatta när du ser mig och maken tillsammans... Tokrosa i sig sticker ut och tänk dig då två... haha... tattoomaffian lär bli förblindade... av skönhet o)

    Ingrid: Köp nu pris 1899:-. Inte det billigaste i världen men klart värt det!
    Har sett alla färger, i diverse storlekar som gått för mer.
    Jag håller gärna koll åt dig, vilken storlek och vad vill du ge? Stor kram!

    SvaraRadera
  4. En storlek nolla tror jag, ettan kan bli för stor är jag rädd. Visst är den lite stor?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Enligt mig så är den precis lagom för stor i min vanliga size, som är 2... jag har den i chalk o white på bilder här i bloggen så du kan se vad jag menar med lagom...
    som by the way är ett bisarrt ord som inte säger ett skit egentligen...
    Men jag gillar den lite oversize för jag tycker att spetsar och veck kommer bäst till sin rätt så...

    SvaraRadera
  6. Grttais till din nykomling :-) Visst är den bara för snygg och verkar vara mycket lätt att kombinera annat med. Vill också ha en men av någon underlig anledning hinner jag shoppa upp dom pengarna.

    SvaraRadera
  7. haha, så du fick tag på den till slut:-))
    Grattis!!
    Får du visa upp dig i den sen;-)
    Stor kram på dig,
    Mia

    SvaraRadera
  8. YES!!! Grattis söta du!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Lillis: haha... jag visst är det lätt att shoppa upp pengarna. Ofta på något helt annat än man tänkt från början... Händer mig jämt, fattar inte varför :o) Kram!

    Mia & Tina: Tack! Jag fattar inte hur sjukt lycklig man kan bli av ett klädesplagg men jag svävar fortfarande... Kram!

    SvaraRadera
  10. *står upp och applåderar*

    YES - härligt underbart, den är verkligen SÅ läcker!

    Stort grattis! Wieeee!

    *KRAM*

    SvaraRadera
  11. Bina: tackartackar! Ja du vet ju hur det känns, som också lyckades knipa den nyss. Och om jag tyckte den var snygg innan så trappades min jakt upp av att se den på dig och Linda. Ni är så så så snygga i era! Tokrosa rockar!!! Ha en bra dag! Kramkram!

    SvaraRadera
  12. Ja den är verkligen rolls royce av spets!

    Jag önskar detsamma!
    KRAM

    SvaraRadera
  13. Grattis till den "underbaringen"! Jag vill också ha, men vill helst byta min FOL som jag har i powder till en i white eller pink. Ha en bra lördag! Kram

    SvaraRadera
  14. Susanne: skulle du inte lyckas byta så har jag sett FoL går för 2400 på Tradera (har haft röntgensyn efter FoL´ar på Tradera de senaste 2 månaderna) och dyker det då upp en rosa eller white så har du pengar att slå till.
    Vill du så kan jag göra en bytesefterlysning till dig här i bloggen. Hör bara av dig igen i så fall. Ha en bra kväll! Kram!!!

    SvaraRadera