Powered By Blogger

lördag 13 februari 2010

Molly-träff nästa

Besviken på x-stichen, även om jag är säker på att den kommer att bli använd en del.
För det känns ju trots allt helt okej att man har en tunika att skylla på när det egentligen är ens egen vikt som rusat överstyr…

Men det finns även en ny bekantskap som blev ett betydligt positivare möte än jag väntat mig.
Makens present. Livingloving dress lite powder. Riktigt fin är den! Så nu gäller det ”bara” att hitta rätt underklänning att ha till den.

Kanske i dag när det snart bär av till Molly-träff i Malmö. Ska bli så kul! Även om det samtidigt är lite nervöst…
Sex tjejer jag aldrig träffat, ganska skum situation egentligen. Fast häftig!

Önskar alla en superbra lördag. Kram!

8 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en underbar träff!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, hoppas att ni får det jättebra! ( Nu är JAG skitsotis!) Är nyfiken på att se Livingloving dress på:) Har inte riktigt släppt tanken på en röd själv...Ha en underbar lördag syrran;) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni får en supermysig träff, vilket jag inte betvivlar en sekund på :-) Åh vilken underbar klänning, jag fingrade på den blå/vita häromdagen men jag kunde inte riktigt se mig själv i den..:-) den är så vacker och det ska bli kul att se den på dig!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Ha det så trevligt med Mollytjejerna och njut! synd med din X-Stitch och den ser ju ut att ha samma problem som Evalenas. "plattan" ser ju inte ut att sitta mitt på liksom... Kram

    SvaraRadera
  5. Hejsan snygging!!
    Tack så mkt för idag:-)
    Jag hade så kul och hoppas att vi kan göra om detta fler gånger:-)
    Fortfarande nöjd med köpet??
    Jag kollade min stitch och den åker tillbaka:-(
    Hoppas resan hem gick bra,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Underbar present från maken, den blir så vacker på dig!
    Tack för en härligt rolig dag!

    kram

    SvaraRadera
  7. Linda: bilder kommer, ska bara hitta något bra att ha under. Kollade på den röda i Malmö igår och är själv sugen på den också. Kram!

    Peggy: jag har också lite svårt att se mig i den men jag tänker att man tuffar till den med mindre gulliga attribut. Precis som du så gillar jag kontraster. Kram!

    Katinka: jag hade inte ens sett det själv men hörde ryktet på träffen i Malmö igår. Så jag kollade när jag kom hem och visst är den sned. :o( Tyvärr har jag redan hunnit använda min så det går ju inte att skicka tillbaka den heller. Trist! För nu kommer man bara att se det felet och reta sig varje gång man har den på sig. För väl försöka förtränga det… Kram!

    Mia & ChristinaB: tusen tack själva för en riktigt rolig dag! Längtar redan till nästa träff! Kram!

    SvaraRadera