Powered By Blogger

torsdag 11 februari 2010

Gårdagens & namnförvirrad

Jobbade ifrån att lägga ut dagens outfit igår. Därför kommer den här istället.


Har koftan på mig igen. Som jag köpte på Tradera för inte alls länge sedan. Och som jag inte vet ett dugg mer om än att jag gillar den väldans mycket.
Någon som vet när den är från? Vad den heter och allt det där?

Under: Festival tunic yellow och spoiler underdress powder - tror jag den heter. Fast den borde väl egentligen heta något som antyder på att den är mönstrad…hmmm…
Jag kommer nog aldrig att bli klok på det där med namn och grejer på Molly-plaggen… En svårforcerad djungel… 

9 kommentarer:

  1. Fin du är!

    Namnen på kläderna är jag med dålig på men det brukar komma hjälp.. :)
    Spoilern vet jag ej om den kan heta #749 dark powder?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oavsett vad de heter så är de snygga på dig! :) Jag är urusel på namn jag med, iaf på äldre plagg.
    Ha en skön dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Koftan är asball! Har aldrig sett den förut. Måste vara en ovanlig historia.

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt!! Nej jag har heller inte någon direkt koll på nummer och namn på Mollysarna men det är det så många andra som har så jag lägger inte ner någon energi på det :-) vet jag inte så brukar jag fråga någon annan ;-)
    Ha en fin dag!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Koftan är ju urläcker - en riktig oldie.. superfint ihop!

    SvaraRadera
  6. den tokrosa FoL finns nu på www.fashion-secrets.com

    kram

    SvaraRadera
  7. Åhhh, kläderna "från gamla goda tiden" var ändå nåt speciellt!! Precis min typ av kläder!
    Jag gissar iaf att den kommer från den allra första kollektionen, det var då det var det "V" tecknet!

    SvaraRadera
  8. Ja vad är det som händer med våra kläder ;-) blir så sur när det skiljer sig så i storlekarna..Grrr!! det är ju ett litet problem med X-stitchen, man behöver en 3:a för boobsen och sen så blir den nästa för stor ner till...!!
    Ha d gott sweetie!
    Kramar!

    SvaraRadera