Powered By Blogger

lördag 6 februari 2010

Byte eller till salu

Bytte till mig en Native shirt chalk för någon vecka sedan. Men har till min stora sorg fått komma till insikt att det är fel storlek.
Har stått med den på mig två morrnar den här veckan men tagit av den igen. För stor.
Jag har 2 i princip allt, den här är 3.
Så innan den åker ut på Tradera tänkte jag se om någon har den i storlek 2 och vill byta. Eller om någon är intresserad av att köpa den… = SÅLD

Missa inte att titta in hos Katinka som testar våren. Ännu ett underbart inlägg med en hel del av gårdagens nyheter i Odd Mollys vårsläpp.

4 kommentarer:

  1. Åh vad frestande! Vill ha, men blir nog luspank efter onsdagens sittning hos Peter! Typiskt! Har ingen 2:a att erbjuda heller...Ska packa ihop alla grejer och dra på bal nu:) Ha en bra lördag! KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad synd för den är verkligen jättefin!! Hoppas du hittar någon som kan byta med dig!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att den sitter fint på dig faktiskt.

    SvaraRadera
  4. Du gör sååå snygga kombinationer, blir avis....måste testa nuuu!!
    Kram....du är så bra på att få till det!!

    SvaraRadera