Powered By Blogger

tisdag 23 februari 2010

Chrysalis minigown almost black

Jag har suktat sedan produktbilderna dök upp. Förbeställt tre stycken, utspridda på almost black, liliac och powder. I min vanliga storlek 2. Och sedan suktat ännu mer.
Tills bloggvärlden lät mig veta att Chrysalis minigown var små i storlek.
Paniken satte in och jag styrde om till en storlek större. Vilket förmodligen har funkat. Utom i fallet almost black.

Desperationen tog över.
Tills jag kom på att den ena av mina två lokala Molly-butiker skulle få sista vårleveransen senast idag. Trotsade snödrivor och tog mig dit på lunchen.
Kläderna fanns i butiken men minigowarna ännu inte uppackade.
Men det fanns en i storlek 3. En!!!
Ryckte den, rusade in i provrummet. Blev kär. Och adopterade den på stört. Trots att den är lite stor. Eller egentligen tack vare. För jag gillar volym mellan hud och plagg.

Vad tycker ni? - Tänk annan bh för den här är inte rätt... men den enda jag för tillfället har som är svart-

Jag kommer även att få hem den i storlek 2 så då blir det ny provning och jämförelse…



9 kommentarer:

  1. Inte behövde du oroa dig! Den sitter som en smäck:) God natt och kram igen....

    SvaraRadera
  2. Tycker den sitter perfekt!! Kändes den inte bra? Ser perfekt ut
    Mina tuttar fick med nöd o näppe plats i, drygt!

    SvaraRadera
  3. Den ser ju helt perfekt ut! Snyggt! :)

    SvaraRadera
  4. Men så snygg, tycker den sitter helt perfa på dig. Var den inte statisk alls?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Den känns lite stor runt ryggen och lite mer tuttar hade faktiskt fått plats men jag älskar den!!! Inte statisk men jag provade ju den bara med jeansen under. Kanske annat omman bara har den. Som jag vill ha en röd också! Fast de verkar ju inte finnas någonstan... Trist! Kram!

    SvaraRadera
  6. Åh så fint den sitter på dig! jag blir allt lite avis ;-)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  7. Ja så här i efterhand så skulle jag avbrutit auktionen för då hade jag fått vad jag har gett ;-) jag fick mail från köparen och det var snack om internet bank trubbel, skulle betala i slutet av veckan osv...får väl se vad som händer!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Sitter jätte fint på dig! Toppen!

    Kramar sötis

    SvaraRadera
  9. Såå himla snygg, sitter fint på dig. Skapar ett nytt "habegär" hos mig. Kram

    SvaraRadera