Powered By Blogger

lördag 20 februari 2010

Tre stycken för små, eller?

Förutom FoL´en så blev det ett klick till i går.
Ett som jag hade bestämt mig för att göra för ett bra tag sedan, en Chrysalis minigown powder.
För fina underklänningar är något jag verkligen saknar. Och en powder känns gångbart till mycket.

Men nu har jag fått hintat att de är små i storlekarna. Så tänk om den inte passar...
Dessutom har jag en i lite lilac och en i almost black på gång från Tyskland, förbokade sedan första vårsläppet. Som ju i så fall inte heller lär passa.
Hilfe hilfe… Jorden går under… Eller i alla fall blir livet lite mer uppjagat eftersom det blir till att försöka komma över 3:or, som inte finns….

Fast det kanske är lite tidigt och framförallt onödigt att måla fan på väggen i förväg, bara att vänta och se.
Men ni som vet; är de små?

Hoppas alla får en riktigt bra lördag!

11 kommentarer:

  1. Det lär inte bli svårt att få dom sålda i så fall! Ha en lovely lördag gumman! Ska trotsa snöstormen och ge mig av till jobbet nu. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Svårt det där, den har ju inte några sydda kupor så är man bystig tror jag det kan bli trångt där uppe. Eller så är det som med den röda singoalla blusen nu i Pre-spring. Kika på den det är ju ungefär samma modell för bysten. Hoppas jag får mina på måndag. Hojtar till då om du inte hunnit få din och prova.

    ~Livet ibyn

    SvaraRadera
  3. du får göra som celine dion, hon brukar tydligen köpa skor hon gillar oavsett om hennes storlek finns kvar. Är de för små får man töja på dom (-: Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Hoppas de passar!

    :) Ja fundera du, jag har samma dilemma i min plånbok med.. :)

    Ha en toppen lördag!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag ska ta mig ut om en stund och se om någon av de två lokala butikerna har fått in den, för i så fall kan jag ju prova och få svar direkt liksom.
    Annars får jag ta till DrMollys knep; och utsätta dem för operation tänjning. ELLER ta tag i att gå ner de kilon jag gått upp de senaste året, även om det låter som ett betydligt jobbigare projekt...
    Ha en bra dag alla! Ses senare!

    SvaraRadera
  6. Jag har provat underklänningen, men Odd Molly har inte tänkt på att kvinnan har bröst, mina fick inte plats, och jag har C-kupa. Klänningsdelen var rymlig och passade annars, men så var det ju det med brösten.

    Hoppas den passar dig!

    Kramis

    SvaraRadera
  7. De är små!!! tA EN STORLEK större!!
    Det gjorde jag, det är främst upptill de är mini!

    SvaraRadera
  8. Jag håller tummarna att de passar! När det gäller spoiler underdress fick jag gå upp en storlek för just bystens skull. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Hej vännen! hoppas att du mår bättre! Jag fick min Chrysalis igår från smultrongården och jag hade bokat en 3:a för det behöver jag i alla fall i mina spoilers....Jag tyckte denna var mindre och satt inte bra på mig alls så jag tänker sälja min :-( hade sett fram emot den och den är så fin men tyvärr är den inget för mig! skit trist!
    Ha en fin lördag!
    Kramar!

    SvaraRadera
  10. Jag köpte en idag, tog samma storlek som mina spoilers, dvs 1...annars har jag 0 på de flesta plagg...Äger du en spoiler sedan innan? I såfall, tog du samma storlek så fungerar det nog bra!!!Lycka till!!Kramis

    SvaraRadera
  11. Dom ÄR små i storlek. Ta en större.

    Jag såg att du gillar Kettle coat i lilac, de har den i storlek 3 på lisen.dk.
    Koftan är oxå LITEN i storleken, vilket verkar vara genomgående i vårkollektionen.
    Hoppas du får fatt på din Lila Kettle coat - i produktion finns den och även till försäljning.

    Tack för fin blogg
    /kram Sanna

    SvaraRadera