Powered By Blogger

måndag 22 februari 2010

Dagens - något helt annat


Alchemistry tunic white eller Check me andress chalk. Det var frågan i morse.
Svaret blev någonting helt annat.
För när jag steppade in i duschrummet/ tvättrummet så hängde Summer of 2007 där så vackert och log mot mig.
Ett oanvänt fynd som jag überspontant klickade hem från Tradera nyligen. Ett plagg jag inte ens har haft i tankarna tidigare. Men som jag blivit gravt förälskad i på sistone.
Anledningen är supersöta Sanni.
För varenda gång man besöker henne så står hon där så vacker i denna skapelse. Det är visserligen rosa brodyr på hennes men som copycat tar man vad man kommer över.

Och stressmatchar med det som snabbast far genom skallen; Slipdress red och Angora hoodly knit jacket white. Som jag slappknutit för att inte förlora broderierna. Så det beror alltså INTE på att jag egentligen är för fet för den…

Och på samma sätt skyller jag på min spattiga hund Ajax som först gapade för att hon ville lyftas upp och vara med på bild och som när hon fick som hon ville sparkade. På min mage. Så att den ser tjock ut…

Fan vad skönt att ha så mycket att skylla ifrån sig på...

9 kommentarer:

  1. Klickade också hem den för ett tag sedan. Helt underbar. Även om det är sommar över den så passar den ju jättefint tillsammans med en kofta redan nu. Får nog lufta min med någon dag.

    SvaraRadera
  2. Fin outfit! Tack för erbjudandet om efterlysningen/önskas byta Fields of lace. Katinka kommer att lägga in ett inlägg i morgon, men i och för sig kan det ju vara bra med mer än en efterlysning. Funderar lite på att beställa från Tyskland men 245 euro + frakt känns lite saftigt. Vet ju inte riktigt vad jag få för min. Plånboken börjar bli så tunn efter sista mollysläppet. Det blev lite för mycket av det goda. :) Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Theodora: Man behöver lite påminnelse omsommaren tycker jag. Ska bli kul att se din på dig. Kram!

    Susanna: Bara hojta om jag ska sätta in, med storlek, vad du har och vill byta mot, så fixar vi det. Kram!

    SvaraRadera
  4. Du är superfin i dag, och vovven allra sötast förståss!!

    Jag har sköljt upp Chrysalisen nu och resutlatet kan du se i bloggen :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Hej gumman! Skitsnygg i gårdagens:) Här har stressats också...Ha en bra dag!Kram

    SvaraRadera
  6. Vad fin du är i tunikan! Den är underbar men tyvärr har jag ingen själv - än! :D Inte heller den kofta in vitt, också en villha. Vad många såna det blir med odd molly... listan baaara växer!

    Söt hund! Min raring ligger brevid mig här i soffan o snarkar. Haha!
    Ha en bra dag
    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  7. Hej! Jättefin tunika..jag blir så inspirerad av er alla odd molly tjejer..ni har gjort så att jag hittat detta märke..som jag förr inte köpte alls utav:)
    Kram o ha en super dag!!

    SvaraRadera
  8. Så snygg du är, fin kombo..
    Har också den tunikan två st vita, röd och blå brodyr..
    Älskar dom...
    Måste nog använda de lite mer....
    KRAM

    SvaraRadera