Powered By Blogger

torsdag 18 februari 2010

Ett livstecken i all hast


Två dygn utan bloggande känns som en evighet bakom gallerprydd exil. Eller på ett sinnessjukt jobb. Vilket är lite av samma sak har jag
fått erfara... Typ!
Ännu inte riktigt här igen, men på väg. Kikar in hos er andra lite då och då, dock utan att hinna göra avtryck. Ber om ursäkt för det samtidigt som jag är så himla glad för alla gulliga Molly-systrars kommentarer i mitt förra inlägg. Att inte vara här men ändå höra av er betyder extremt mycket!!!

Nu ska jag scanna terrängen efter nysläpp. Har verkligen INTE råd men en sak tänkte jag försöka knipa i alla fall...
Droppar av en dagens klädsel på vägen ut. Tagen på personaltoaletten på en träffpunkt för seniorer:

Angora Long Mix Cardigan royal
Fields of lace chalk
Nattlinne HM (dags att skaffa ett nytt och sluta dras med samma kanske...)

9 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre! Fin outfit du har.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Najs outfit!
    Skönt att få ett livstecken från dig. Gick och tänkte på dig innan och undrade hur det var med dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Thank god, it`s alive;) Skämt åsido så har jag allt funderat lite på hur du har mått. Skönt att se dig på fötterna:) Fin är du i din kofta!(Jag har en sån på G från USA!) STOOOR KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag har också en sådan kofta på väg hem från Tradera. Jag har ju två sedan tidigare i andra färger men du har inspirerat mig att köpa även denna färg, att koftan är underbar vet jag sedan tidigare.

    SvaraRadera
  5. Hejsan du trevliga du :)
    Hoppas att du mår bättre
    kram Tindy

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Ang yambarden,
    Jag är ju en 2:a igentligen men denna passar mig fint. Kolla bakåt i min blogg så ser du bilder på mig med den. :)

    Hoppas du har en fin dag idag.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Bra att du mår bättre! Du är som vanligt supersnygg i din outfit. Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  8. Hej på dig!
    Brukar smita förbi här ibland och kika.
    Vill bara säga att du kombinerar dina Mollysar på ett, i mina ögon mycket snyggt sätt :)

    Keep up
    /Carina

    SvaraRadera
  9. Tusen miljoner tack för att ni finns!!! Det betyder hur mycket som helst!!!

    SvaraRadera