Powered By Blogger

tisdag 9 februari 2010

Fett blåst på konfekten

Här i bloggvärlden har det tillkännagetts allt fler plagg ur vårkollektionen som uteblir från verkligheten. För de har aldrig gått i produktion.
Och det är med stor sorg som jag nu kan lägga till ännu ett plagg till den listan.

Nämligen Kettle coat i liliac. Allra överst på min önskelista!
Snacka om att känna sig fett blåst på konfekten…
För som jag trillade dit vid första ögonkastet, som jag suktat, och som jag har tokletat bland webshopar världen över sedan koftan släpptes i fredags.

Så visst hade jag det på känn när jag mailade Odd Molly i dag och fick det deprimerande svaret.
Som nästan känns som ett hån för den finns ju på bild…

R.i.p vackra kettle coat liliac som aldrig ens fick en chans… Älskad och Saknad…

8 kommentarer:

  1. Nej vad trist!! jag som läste att det var den färgen du ville ha och höll lite utkik på utländska webshoppar !! vad dom håller på och ändrar och har sig..Grrr!!
    Kramar vännen!

    SvaraRadera
  2. Men blä, fy så trist!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. men hallå! Hur stor del av plaggen på hemsidan finns egentligen? Kommer ju bli tråkigt inför kommande släpp när man aldrig vet vad som väl kommer fast det finns bilder...

    SvaraRadera
  4. Ja man undrar ju lite när det verkar vara så himla mycket som inte kommer... Lite skumvarning nästan...
    Trist men ändå billigare för mig... som om jag inte slösar mer på andra Mollysar istället... men man kan ju alltid inbilla sig ;o) Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad trist! Verkar vara en hel del som inte gått i produktion...Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej igen!

    Jag skickade redan mailet igår, men det verkar då inte kommit fram, jag har skickat det igen! Så kolla mailen! :)Hoppas att det kommer fram nu!

    Mvh
    Erika

    SvaraRadera
  7. Näää men fy! Så jäkla tråkigt när man längtat så efter något och blir snuvad på den på det sättet :(

    SvaraRadera
  8. Jaha en till kan alltså läggas till listan, jag tycker också denna är jättefin!! Fy vad trist då du var så inriktad på den!!:-(
    Kram Ina

    SvaraRadera