Powered By Blogger

måndag 22 februari 2010

Varför så många måndagar?

Då var det dags igen, måndag. :o( Varför är de som många? Och kommer så ofta?
Jag hoppas på en något mindre stressig vecka än förra men är rädd att jag har fel…
Hoppas i alla fall hinna tillbringa lite mer tid i bloggland än vad jag hann senaste veckan.

För att sopa tankar på jobb under mattan någon liten timme till så funderar jag istället på vilken outfit som ska få följa med mig ut i kylan idag.
Lutar åt Alchemistry tunic white eller Check me andress chalk…















Vilken det blir avslöjas ikväll.

Önskar alla en bra dag!
För om man förtränger att det är måndag och inte låtsas om att horder av snö har invaderat varje liten plätt i landet så är det faktiskt snart vår.
Och ännu närmre i kalender står strax en ny fredag och väntar.
Det var dagens försök till uppmuntran. Om jag tror på det själv? Nja... men försöka får duga... Kram!

7 kommentarer:

  1. .... och egentligen är tisdag bästa dagen, det är längst till måndag då men jag längtar till fredag precis som dig!

    Jag tror det blir klänningen - varmt och gosigt!

    *KRAM*

    SvaraRadera
  2. Men visst är det så att det är tätt mellan måndagarna? Jag önskar det vore lördag varje dag...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Ha en bra måndag! Ta klänningen:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Men snart är det fredag igen. :) Hoppas på klänningen.... vill gärna se den på dig.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja det måndag nästan jämt ;-) fast för mig som jobbar helger och så är Måndag i bland en riktigt bra dag :-) som i dag tex...har ju jobbat hela helgen så jag är ledig i dag :-)
    Hoppas att du får en bra dag och jag tror att du tog på dig klänningen :-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Vänta du ska du se att snart står det här i bloggen:"nu är det F R E D A G S M Y S!"
    Hoppas du tar flanellen Ellen, den passar en kulen dag som idag!

    kram!

    SvaraRadera