Powered By Blogger

tisdag 9 februari 2010

Dagens old style & ond rygg

Har så extremt ont i ryggen, nere vid svanken. Helt stel och kan knappt vare sig sitta, gå eller ligga. Det hugger och går ner i benen också… Ajaj…
Och känner mig rätt borta, därav min frånvaro i bloggar ikväll.
Och därav att jag står som en hösäck på bilden. Som visar dagens outfit, helt i Molly av äldre snitt. Eftersom jag har nollkoll på vad plaggen jag har på mig heter så nöjer jag mig med att säga att på överkroppen samsas 3 Mollysar.
Dumt nog glömde jag att plåta ryggen på koftan som nästan är det allra häftigaste på den. Tar det nästa gång.
Ha en bra kväll! Kram!

7 kommentarer:

  1. snyggt!
    Men har heller ingen aning med namn på det:-(
    Läste ditt tidigare inlägg och något jag har reagerat mot och undrar över det är att det är skrytigt och hemskt i mångas ögon att jag köper dyra kläder till mig själv..
    Men dyra och dyra, hade det varit standrad märken som peak eller annat hade ingen brytt sig..
    Hade vi rest för pengarna, fått manikyr, gått till frissan varje månad, massage osv..
    För samma summa hade ingen brytt sig..
    Men att vara medveten om sitt utseende och lägga pengar på finare kläder som kvinna är inte accepterande för många..
    Varför?
    Man ska väl bara inte skilja sig från mängden antar jag..
    Kram på dig, Mia

    SvaraRadera
  2. Wow, den koftan har jag aldrig sett innan! Skitsnygg! Du måste visa baksidan snart!
    Vilken sjuk gubbe på jobbet, fattar inte att folk kan med att förpesta med såna kommentarer!!?
    BTW håller jag med Mia i allt hon skriver ovanför!

    SvaraRadera
  3. Tror att du skulle behöva lite massage också! Både för ryggen och för att stressa av...
    Koftan är jättefin! Har aldrig sett en sådan förut. Ser ut som en kortare variant av Grandmas Coat. KRAM!

    SvaraRadera
  4. Precis samma tanke hade jag - en kortare variant av Grandmas Coat.
    Vad trist att du inte mår bra. Hoppas du får sova gott och känner dig bättre imorgon.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas du mår bättre idag! Fin är du i alla fall.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Du är jättefin! Vila dig och ta hand omdig själv, hoppas att du snart mår bättre! Kram

    SvaraRadera
  7. Aj, aj låter som ischias. Aktiv vila är väl det som ordineras för det. Kontakta en sjukgymnast om det inte ger med sig så får du hjälp. Det är ju så jobbigt att ha ont i ryggen. Jag har själv mycket problem sedan mina graviditeter...
    Hoppas du snart blir bättre!!
    Du är jättefin!!:-)
    Kram Ina

    SvaraRadera