Powered By Blogger

fredag 5 februari 2010

En idag & en senare…

Dagens mundering:
Den enda Mollyn men fetaste favoriten just nu: Fields of Lace i chalk
För övrigt:
Nattlinne från HM
Jacka från Lindex
Jeans Gina Tricot
Halsband systrarna Stjärnborg i Höganäs
Sjal en gammal trotjänare av okänt märke








Framtidens mundering:
som blev hemklickad i dag av maken på grund av mina stora bruna ögon, huvudet lite på sned, och möjligen en urringning i klass med djupare än vanligt…

Livingloving dress lite powder

6 kommentarer:

  1. Ha,ha du har ganska sjuka kommentarer själv! Jag skulle kunna hänga hela hyllan utanför, gubben skulle inte köpa en sån till mig i alla fall;) Var på vippen att köpa en röd till mig själv, men det blev lite annat i stället. Ha en bra helg gumman! KRAM

    SvaraRadera
  2. Du är sjukt snygg i FoL förresten! Skitläckert halsband du har. Köper man dom i Höganäs? Det har jag missat trots att jag tvingar med mig både gnällande man och barn dit varje år! Kram igen!

    SvaraRadera
  3. Japp den är så fin. Min man tyckte jag skulle köpa den som nattlinne ;0) Ok så jag, om du betalar...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Det hade aldrig min man gjort. Jag får vackert själv shoppa mina kläder. Antingen så gör jag fel eller så är han trög. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Höganäs är ju smäckfullt med tallrikar och diverse roliga saker;) Gav du sjutton i dagens auktion eller?!

    SvaraRadera
  6. Maken köper lite till mig ibland när det är något han vill se på mig. I det här fallet hoppas han att få se mig sexig, något jag absolut INTE kan lova...
    Linda: som alltid finns mina svar i din egen blogg.

    SvaraRadera