Powered By Blogger

söndag 7 februari 2010

Blåst tjej & Katinkas Traderaguide

Jag hittade precis en kommentar på ett av mina inlägg från i torsdags som jag tyvärr missat. Och som jag blev så otroligt ledsen när jag läste för jag känner så mycket med henne. För jag har ju själv blivit fett blåst på Tradera en gång och vet hur vidrigt det känns. Inlägget var från anonym som skriver så här:

Hej! Hur gör ni när ni köper på tradera, betalar ni i förskott eller på annat sätt? Skickar rekommenderat paket? Jag är väldigt besviken, sur och ledsen eftersom jag förmodligen blev blåst, var SÅ lycklig för att ha vunnit en auktion men sen kom ju aldrig koftan. Jag tror säljaren tyckte den gick för billigt... och jag betalade i förskott och inte med rekommenderat paket :/ Får väl skylla mig själv kanske...

Söta Katinka har en kanonbra guide till att handla Odd Molly på Tradera. Den finns här och den rekommenderar jag verkligen att alla läser.

4 kommentarer:

  1. Tack sötis! Jag tycker också så synd om folk som blir blåsta. Riktigt tråkigt faktiskt!!! Och vad snygg du var igår! Kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad trist!
    Jag handlar bara av säljare med MÅNGA positiva omdömen, accepterar inga neg, eller om det finns något så måste jag kolla upp vad det handlade om...Har aldrig blivit blåst.
    Betala med internetgirot eller paypal så är det säkrare...
    Hoppas det löser sig!!

    SvaraRadera
  3. Har aldrig blivit blåst. Kräver för det mesta rekad frakt och kollar omdömen innan jag budar. Däremot har jag råkat ut för en del idioter som budar och inte betalar. Jävligt irriterande:(

    SvaraRadera
  4. Jag hade väldigt gärna följt med på Mollyfikan på lördag men är tyvärr upptagen då.

    SvaraRadera