Powered By Blogger

lördag 20 februari 2010

En fanns inte, en annan fick flytta in

Hittade ingen chrysalis minigown på stan idag.
I ena butiken var senaste leveransen försenad, på grund av vädret, de gissade på senast tisdag. Dock glömde jag att kolla om minigowen skulle komma.
Det frågade jag dock i butik 2, som trodde att de skulle få det senaste på onsdag eller torsdag nästa vecka, dock kommer inte en enda minigown att passera dörrarna där.
Jaja, jag får helt enkelt vänta och se hur det står till på passningsfronten när de kommer.

Tack för alla inlägg. Oroande oroande, tills jag läste vad söta Skrutteruttan skrivit. Jag har 2 i mina spoilers också så det kan gå vägen... Tjohoo!
Och därmed får det vara nog om detta ämne nu.

Det är ju inte bara tråkigt utan även snudd på omöjligt att ta sig hem från en stadsvandring utan en enda påse i handen. Man känner sig liksom naken, exposed, rädd...
Och det känns ju inte som något man vill gå och känna en lördag, så därför var jag tvungen att slå till på mockaväskan på bilden. Av märke april first (aldrig hört förut) och på 70 procents rea.
Så för 360 riksdaler bor den nu hos mig. Min nya jobbväska tänkte jag. Det lär ju alltid störa någon (läs präktigt praktisk kollega)... :o)

Nu blir det semlor och film, har bestämt oss för att unna oss en helslapp eftermiddag.
Återkommer senare med en dagens outfit.

1 kommentar:

  1. Ja har du en 2:a i dina spoilers lär det inte vara några problem :-) jag blev så jäkla ledsen över att den inte passade mig :-( vad skönt att du mår bättre! skitsnygg väska du fick tag på! ha en fin Lördag kväll!
    Kram!

    SvaraRadera