Powered By Blogger

tisdag 2 februari 2010

Dagens toalettexposör


Att smyga in på offentliga toaletter och plåta mig själv under jobb ute på det så kallade "fältet" är skitkul!
Har visserligen bara testat det en gång tidigare så idag var det dags igen.
Tyvärr var det bara en enda bild som blev skarp nog att platsa här. Tog även helbilder i en större spegel och utan jacka men det var nog nervositeten av att någon av alla de som befann sig utanför toalettområdet plötsligt slkulle komma in,och se mig som det första de såg, som gjorde oskarpskaket.
Gäller att ha lite mer is i magen nästa gång med andra ord.

Jag jobbar nästan hela tiden just nu, villket gör att bloggandet blir lidande. Kommenterandet i era bloggar likaså. Tyvärr!!!
Men jag "håller lite koll på er" i alla fall... Och skickar en stor kram till er alla här och nu istället.

Dagens:
Jacka - Odd Molly Parka i chalk, nr 738 från kollektionen Looking feeling Good
Kofta - Angora hoodly knit jacket
Tunika - 4 Continent X-Stitch Dress färg? … men typ ljuslilarosa…
Underst ett nattlinne från HM
Jeans Gina Tricot
Och sist men inte minst en liten glimt av frisyren - för tillfället sabbad av snöstorm

4 kommentarer:

  1. Jobba inte ihjäl dig gumman! Det lilla som syns av ditt hår ser fint ut. Läcker färg:) Hoodly kniten gillar jag jättemycket. Tyvärr höll jag på att klia ihjäl mig av min så den rök på Tradera:( Stor kram till dig med!

    SvaraRadera
  2. Hehehe...härligt foto! Ja, där ser man en liten glimt av nya frisyren. Härlig färg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Färgen på x-stitchen är underbar.
    Kram
    Erika

    SvaraRadera
  4. Hallå snyggo :-) kombon är supersnygg!
    Stressa inte ihjäl dig nu vännen!
    En stor kram!

    SvaraRadera