Powered By Blogger

torsdag 4 februari 2010

Dagens & tv-narkomani

Nu har jag lyckats landa bortom stressen, för den här vecka. Pust!
Dock med grav trötthet som följd, har redan bäddat ner mig i sängen med dator, hundar och make. Och tv, tjohooo!
Jag är lite tv-narkoman, ett beroende jag ofta får överge till förmån för hemmajobb i veckorna. Men ikväll tänkte jag ta igen någon timmes förlust i alla fall.
Och just nu är det halv 8. I min hemstad, jag känner en av deltagarna. Kul! (= dagens jag-mötte-Lassie-varning)
Därför blir det ett kort och snabbt inlägg i dag också.

En dagens outfit känns perfekt lagom. Så här är den:


Blus - Livalot i almost black (eller är det en blus egentligen? Eller vad skulle det annars vara?...)
Underklänning - A-one silk camisole long print
Jeans – Gina Tricot
Och så klart, aldrig utan...  

... min Angora Long Mix Cardigan i royal.
Ha en bra kväll!

9 kommentarer:

  1. God natt snygging! Du är värre än tanterna jag permanentar på jobbet. Dom håller sig i alla fall uppe till 8;)KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg outfit, perfekt matchning.

    SvaraRadera
  3. Löve the outfit! Så mycket som kan kombineras. Skönt att du inte är super stressad. Härligt att få nanna kudden och mysa i sängen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härlig kombo och visst är koftan underbar!
    Har ju den i rose och jag älskar den:-)
    Ha det gott, kram Mia

    SvaraRadera
  5. Du är verkligen skitsnygg som vanligt!

    SvaraRadera
  6. Jag har nyligt hittat till din blogg, gillar verkligen din stil. Du har alltid så coola kombinationer! Har du något tips om var jag kan få tag på en Livalot i rose? Ångrar så att jag inte köpte en när den kom ut. Din Angora Long Mix Cardigan är också så himla fin!!! Hur är den i storlek?

    SvaraRadera
  7. Shit vad snälla ni är... till och med när jag känner mig som en bonnlurk... Massa kram!

    Susanna: Tack snälla! Jag känner mig långt ifrån cool men det värmer att höra!
    Jag snokade runt en hel del själv efter en livealot rose för inte så länge sedan. Hittade den inte någonstans men till slut på Tradera köp nu.
    Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer än att om du vill så kan jag efterlysa den åt dig här i bloggen. Bara skriv igen i så fall. Fast vilken storlek?
    Kommer absolut att hålla ögonen öppna efter en till dig också. Vad gör man inte för en "Molly-syster" :o) Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag är ute efter en Livalot i storlek 2. Funderar på att köpa en i lila från Ajabaja, dagens släpp. Tack för erbjudandet om efterlysningen! Om det inte blir något köp från Ajabaja hör jag av mig till dig så kan du efterlysa. Tycker nog att den rosa är finare. Bra att vi mollysystrar kan hjälpa varandra. Stor kram och Gonatt

    SvaraRadera