Powered By Blogger

torsdag 25 februari 2010

Nyadopterad invigning

Ofta har jag en tendens att hålla lite på nya plagg, fattar inte varför egentligen, för den som väntar på rätt tillfälle väntar alltid i onödan.
Så därför bröt jag trenden idag och krängde på mig en av de två adopterade snyggingar som flyttade hem till mig igår.
Ett plagg som jag tjatat sönder era trumhinnor med den senaste veckan.
Chrysalis minigown.






















Powder var den som fick den stora äran att beträda tidningsfabriken denna torsdag.
Det i sällskap av Cotton Ribbon Cardigan - tack A-K för namnet – som jag nyligen köpte av söta Erica.
Och en tossig sjal jag stickade själv för något år sedan. Éftersom allt eller inget är min melodi så kan den även värma folk i Kina, så överdimensionerad är den. Passar bara in i sammanhanget eftersom den är perfekt i landet Svinkallt, som vägrar släppa in våren...
Och om någon tycker sig känna igen jeansen så kan det vara för att de figurerat i 105 % av alla mina inlägg. Gina Tricot är upphovskvinnan bakom dem.

Ses imorgon!

7 kommentarer:

  1. Hej stumpan! Nu ångrar jag verkligen inte att jag beställde en i powder också. Tänkte som så att den kan ju faktist vara användbar under vitt som gärna blir lite genomskinligt. Tack igen för snälla ord i min blogg:) Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du snodde åt dig den röda Chrysalisen. Tänkte nästan köpa den jag så ingen annan skulle hinna köpa den...

    SvaraRadera
  3. Snygglo!!! Vilken härlig kombination det blev! Och fanns den tröjan i lila också. Jag tror jag smäller av... (nej jag behöver inga fler lila plagg, nej jag behöver inga fler lila plagg, nej jag be...)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skulle bara säga att du har så otroligt bra smak, du är alltid jättesnyggt klädd!!!Helénakramar

    SvaraRadera
  5. Perfekt!! Skitsnyggt när bandet har samma färg som chrysalisen. Blir sugen på en till chrysalis nu jue=)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Sheisse snyggt! Vad perfekt suitehearten och koftan gifte sig! Och jag bara älskar den lilafärgen. Grattis till en superkombo!

    SvaraRadera
  7. Vilken fin lila kofta! Den skulle gärna få flytta hem till mig :-)

    SvaraRadera