Powered By Blogger

lördag 6 februari 2010

Ett eget klick också

Maken gjorde ju ett Molly-klick i går. Och även om det var till mig så ville jag ju självklart inte vara sämre. Någon slags rättvisa får det ju vara på klickandet. Så jag ordnade så att den här kommer att flytta in hos mig:

4 continent x-stitch dress white

Och på tal om maken så ska jag strax iväg och hämta ut ett paket åt honom. Innehållande Odd Molly han slagit till på, åt sig själv…
Låter det skumt? Klart det gör, men nix, han har ingen dragning åt dragqueen hållet.
Jag återkommer med vad det är senare i eftermiddag.

5 kommentarer:

  1. aaahhhh den är ju på min "absoluta måste" lista också!! Ska bli kul att se den på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Vilket fint köp!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till fint köp! Du kommer bli så fin i den!

    Ha en super fin lördag.

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Har sett att flera andra också har klickat hem den här. Och ytterligare några har valt den bruna.
    Eftersom jag nog är den enda som inte har slagit till på en Fonda så känns det lite kul att vara med i matchen med den här. :o)

    SvaraRadera