Powered By Blogger

lördag 9 januari 2010

Bältesjakt 2 & årets knähund

Dags att bege sig ut i kylan. Måste fixa lite på stan trots att jag hellre hade bäddat mer mig framför tv´n. Bland annat ska jag till HM butik 2 och spana bälte till Mollytjejerna - det jag har på mig på bilden.
Vet inte om ni fått mitt mail, de har ju en tendens att ni komma fram :o( men de var slut i första butiken, där jag köpte mitt på nyårsafton. En kompis tyckte att hon sett att de fanns kvar i en annan butik så idag beger vi oss dit. Håller tummarna... och återkommer i eftermiddag:

Dagens outfit - innan 7 ton ytterkläder åker på:

Kort jacka - svart fuskskinn i "mc-modell" - Lindex
Vit tunika - Smooph,  ett av få av mina plagg som är av annat märke än Odd Molly som jag verkligen älskar
Underklänning - dagens enda Molly-plagg, en sådan där i siden som jag inte vet namnet på, den här är silvergrå med medaljonger a la tapet på
Jeans - de gamla vanliga från Gina Tricot, snart dags att investera i ett par nya för de här lär väl snart vara utslitna som jag använder dem...
Bälte - HM som sagt
Hund - makens vovve (syster till min vovve) som tvunget skulle upp i famnen och vara med på bild. Hade det funnits en tävling för årets knähund så hade hon garanterat vunnit. Dock går vi INTE runt med henne så här på stan...

5 kommentarer:

  1. men heey.. hur söt var inte vovven då?

    Hoppas du får tag i bältet.

    SvaraRadera
  2. Snygg tunika!Besöksräknaren hittade jag på susnet. Fråga mig inte hur jag gjorde! Fick klippa och klistra bland HTML-koder. Vet inte om jag skulle klara det i igen:)Kram

    SvaraRadera
  3. Bina: ja hon är sjukt söt... och det vet hon om... :o) hennes älskade husse tog bilden och då är hon lite extrasöt... :o) ha en bra kväll!

    Linda: tack snälla för all din hjälp, känner mej som en terrorist men utan dej hade jag aldrig fått till blogglistan.
    Ska testa klipp och klister med besökslista imorgon. Tusen tack söta! ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  4. åhh, vilken söt vovve. Våra stora kan man inte ha i knät även om de vill.. hihi.

    Tack att du vill hjälpa mig med jackan.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhååå, även om det är makens vovve så är hon definitivt fotomodellmaterial! Vad söt hon är och vad fin du är! Min Mozart skulle säkerligen vilja dejta henne... Kram

    SvaraRadera