Powered By Blogger

lördag 23 januari 2010

Mollybytet

Då är dagens hemmaprovning avklarad, fryser som en dåre (och är nu istället inpackad a la Michelin i alla myskläder jag äger). Därför blev det inte lika många testkombinationer som jag tänkt. Och den är nog lite stor… en storlek större än vad jag brukar ha. Eller?...

Men jag ÄLSKAR den!!! Ett spontanbyte som blev lyckat x 2.

Vill ni se vad jag bytte mot och hur fin den nya ägarinnan är i den (det är så jag hade velat se ut i plagget men tyvärr inte gjorde) så har ni henne om ni klickar här.

Nu ska jag försöka få upp värmen med lite städ, sen är det Robinson och pizza… Makens osvikliga lördagskoncept… Inte helt fel… Förutom kalorierna… Men jag har bestämt mig för att jag inte har lust befatta mig med siffror idag…

 

12 kommentarer:

  1. Snyggo!!!!Jag har precis den och brukar också ha med svart bälte! Trevlig kväll! Kramen

    SvaraRadera
  2. Ja det kändes bättre med bältet. Lite kvinnligare.
    Kan inte komma ihåg att jag sett dig i den men du har så himla mycket fint så då kan man inte komma ihåg allt :o) Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Jätte fin på dig. Och hon du bytte med klär så bra i sin nya.

    SvaraRadera
  4. ÅH, AH så jävla fint! Om du nån gång tröttnar finns det en som är intresserad;) Visst är det kul att swappa! Känns mycket bättre än att betala för samma sak. Ha en bra lördagkväll med pizza och Robinson! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Hej stumpan! I´m back! har försökt lyssna på von Benzo på myspace, men det är nån bakgrundsmusik som drar igång på en gång så jag kan inte lyssna på låtarna. Är det jag som är korkad eller blir det likadant om du går in där?! Kram

    SvaraRadera
  6. Shit din lilla snyggo! Det där är ju hur snyggt som helst ju! Ska du med på träffen i mars? isf tar jag med det bruna bältet.....
    kram

    SvaraRadera
  7. Snyggt!!!! Så himla skoj när man kan göra lite tillägg med accessoarer och vips så blir det en annan outfit.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Mandeldesign får in 4 nya kartonger av tunikan på måndag. Men häng på låset de tog slut på 5 minuter förra gången.

    Den är så vacker den blusen, jag har den i puder själv.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  9. Tack snälla för alla komplimanger. Är så glad att mitt första Molly-byte blev så lyckat för oss båda. Det lutar åt att den blir invigd på Depeche Mode-konserten imorgon, känns rätt. men man vet aldrig med mig, jag kan aldrig bestämma vad jag ska ha på mig från en dag till en annan. Ändrar mig ofta i sista sekund.

    Linda: Det är likadant för mig med von Benzo på myspace, sorry att jag tipsade dig utan att kolla... :o( kram!

    Ingrod: Tack för tipset!!! Kram!

    SvaraRadera
  10. Åh, ska du på Depeche! Dom är en stor favorit hos mig, särskilt som dom lät sent 80-tal, tidigt 90-tal. Det är väl en av nackdelarna med att bo i en håla, att man inte har nåt utbud med såna saker. Man får alltid åka långt och bo kvar. Blir merkostnader....Sen ska du inte skämmas för att du har Melody Club-tröja, jag har cd med dom ;) KRAM!

    SvaraRadera
  11. Vilken snygg OM du har, gillar min kanonmycket....och älskar givet OM med...

    SvaraRadera