Powered By Blogger

lördag 30 januari 2010

Klipp av annat slag

Oj vad seg jag är i dag, allt går i slowmotion. Men lite hushållsfix och lite jobba har det ändå blivit denna morgon. Och en hel del suktade på Nätet över vill-ha-Mollysar.
Två månader efter alla andra har jag troligast min första pre-spring som inneboende nästa vecka. Ett måste-ha-plagg som jag inte har blivit färdig att skaffa eftersom annat hela tiden kommit ivägen och puttat bort den från inköpslistan. Någon som vågar sig på en gissning vilket plagg det är?

Nu ska jag strax iväg och göra klipp av annat slag. Ska få lite hyfs på min skabbiga 70-tals hänga-rakt-ner-utan-styrsel-frisyr och eliminera den råttfärgare utväxten. Är alltid nervös för att gå till frisören. Hur löjligt som helst för det kan ju omöjligt bli värre… eller…

Ha en bra lördag!

2 kommentarer:

  1. Nervös för att gå till frisören?! Skämt åsido, du är inte ensam om det. Själv tycker jag är det bästa som finns att själv få sätta mig i stolen. Ska ha egen hårvård med en gammal praktikant på måndag, ska bli så skönt...Ha en bra lördag stumpan och hoppas att du blir nöjd med håret! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Frisörbesök som är det bästa som finns ;-) du kommer säkert att vara supernöjd när du kommer hem :-) hmmmm undrar vad det kan vara du köpt från pre spring?!?!? En Alchemistry Tunic kanske ? :-)
    Kraaam!

    SvaraRadera