Powered By Blogger

söndag 31 januari 2010

Dagens – en premiär till salu

Det blev klänningen - #810 Everywear Dress i Chalk - i dag. Till en väldigt kort början.
För jag kände snabbt att vi var ovanligt långt ifrån skapta för varandra. Så himla trist för jag ville verkligen älska det här plagget. Vilket jag visserligen gör – men INTE på mig.
Därför tänkte jag för en gång skull sälja. Har otroligt svårt för att släppa mina Mollysar, oavsett om de inte passar eller är fel färg på mig.
Så det känns lite sorgligt att skiljas från klänningen redan för den är verkligen så vacker.
Men om jag hänger in den i garderoben igen så riskerar den att fastna där för alltid. Och hellre då att någon annan bär och älskar den.

Är det någon som är intresserad så skriv en kommentar. Annars lägger jag ut den på Tradera i slutet av veckan.
Jag köpte den av Mollyflickan för 1 600 kronor. Prisförslag mottages.
Storleken är 2.
Om någon vill ha fler bilder på detaljer så hojta så fixar jag det. = SÅLD

9 kommentarer:

  1. Åhh, vad synd att den inte fungerade så bra för dig. Jag tycker att du är ljuvlig i den och jag har den själv för den är sååå jag, men jag förstår vad du menar. Känns det inte rätt så är det inte rätt och då är det bättre - hur smärtsamt det än är...jag vet - att sälja. Pengarna kan då användas till något annat fint. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Vad synd att du inte trivs för du är skitsnygg i den. Hade det varit en 3 eller 4 hade jag köpt den av dig. Du gör helt rätt, det man inte använder ska väck! Det var likadant med mig och voilen. Den har varit jättefin på alla andra utom mig. När det gäller mitt Tradera-fynd så är det något du har visat upp här;) KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Trist när det inte stämmer! Den är bara för underbar! Jag är bra sugen på att köpa den av dig... Ska fundera en stund till.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Men vad synd! Du ser jättesnygg ut i den!
    Nu har jag en i almost black och jag ska hålla igen...annars hade jag också varit spekulant på den...

    SvaraRadera
  5. Förresten, mailade dig, men säger det här också:
    Tunikan du efterlyser finns på Tradera i stl2...den i spets...

    SvaraRadera
  6. Då är det bättre att den får vandra vidare. Onödigt med en garderobsvärmare. Även om det tar emot att sälja, jag vet hur det känns. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag mailade dig om detta den 31:e men inte fått något svar :s johannaap@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Så synd. Jag har en, i almost black, och tycker den är fantastisk. Varm o vacker.

    Men, ibland är det inte meant to be, och tur är väl det - annars hade man blivit väldigt fattig ...

    Kram

    SvaraRadera
  9. Johanna: har mailat dig nu! Sorry att jag är kass på att kolla min mail :o( Har du inte fått det (min mail har strulat som tusan) så skriv här igen så mailar jag från min jobbmail istället. Kram!

    Man blir lite ledsen när man har så stora förhoppningar om kärlek och så faller de bara platt. Men så är ju livet. Och shit vad trist annars... Och som New Yorker så sunt uttrycker det; fattigt. Megakram!

    SvaraRadera