Powered By Blogger

söndag 24 januari 2010

Familjen Tok på promenad

Det är sällan jag och maken sammanstrålar i dagsljus this winterdays. Därav mina stentråkiga ”dagensbilder” framför våra ännu stentråkigare köksskåp.
Vilket vi bestämde oss för att ändra på idag.
I ett kombinerat försök att rasta spattiga hundar, inte frysa ihjäl i mängder av minusgrader och samtidigt posera Mollyklänning.
Intensionerna var goda, resultatet blev familjen Tok på promenad:



Höll mitt löfte till maken - han gick förbi och såg dataskärmen när jag kikade in hos Bina igårkväll och hon poserade läckert i Check me andress i chalk, och då tyckte han att det var dags att jag använde min – så därför blev det premiär av denna idag.
Tillsammans med jeans från Gina Tricot
Stövlar från Trampolin
Jacka - Odd Molly Parka i chalk, nr 738 från kollektionen Looking feeling Good.
Orangeaktig palestinasjal med silverglitter från Roskildefestival 2009. runt halsen på den första bilden, käckt hängades ut från väskan på de tre andra bilderna.
Hundar- phalénerna Freja – med rosa jacka och Ajax i egenutvecklad päls.

14 kommentarer:

  1. Åååå så SNYGG du var i din check me andress!! Jag har en i rose som jag knep på halva priset, men har ännu inte använt den...hmm måste nog ändra på det nu när jag sett dig o bina=)

    SvaraRadera
  2. Passar alldeles utmärkt till jeans - snyggt! :-)

    SvaraRadera
  3. Fin klänning, snygg hårfärg och urgulliga vovvar! Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej igen! Supertack för hjälpen! Jag har gjort allt rätt utom att markera namnet jag vill länka till;) Säger ju att jag är korkad! Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Filippa: jag min har också bara hängt, trots att jag gillar den, men det har bara inte blivit av att jag använt den. Blev ju så att säga tvingad idag... Hade varit lkul att se den på någon i rose. Kram!

    Mollyista: För kallt för tights... så det bara blev så... Kram!

    Linda: Klänning & vovvar kan jag hålla med om men hårfärg... kolla utväxten... urk... Har dessutom inte haft en sax ens i krokarna av kaluffsen sedan mitten av november och då har jag varit konstant utomhus i 2 veckor på Kap Verde däremellan, snacka om uttorkning & solblekning...
    Hade behövt dig här! Men det har jag inte så det blir Mr Tim som får fixa skatboet istället... på lördag.
    Hur går det med länkeriet förresten?
    Kram!

    SvaraRadera
  6. coola bilder! Snygg outfit! Vilka fina vovvar också!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag såg oxå fina Bina med hennes check me andress igår. Gissa vad jag har haft på mig idag! Jo min Check me andress i rose.
    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder!! Me löve! outfiten är klockren med of course :D

    SvaraRadera
  9. Härliga utebilder på en härlig tjej! Snygg klänning också.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Vad fin du är! Kul att se lite fler bilder av dig fina du! Och vovvarna är ursöta! Kram

    SvaraRadera
  11. Hej! Självklart får du skicka en skiva! Mailar dig på adressen på sidan här. Om den fortfarande strular så hojtar du till. KRAM!

    SvaraRadera
  12. Vovvarna är så söta så! Matchar ju din fina klänning perfekt! :-)
    Jag har ju också en sån och först älskade jag den, sen var jag tveksam, sen älskade jag den igen och gör ff!!

    Maila mig på evalena@mollyholic.se är du gullig!

    kram

    SvaraRadera
  13. Härliga bilder, ni matchar varandra lite så där :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  14. Åhh vilka härliga bilder! Visst ÄR klänningen underbar?

    KRAAAM

    SvaraRadera