Powered By Blogger

lördag 23 januari 2010

Ingen provning ute, men snart hemma

Det blev ingen provning i butik idag. De hade inte fått någonting alls från våren än. Trist. Men tjejen som har butiken var otroligt trevlig (inget man är bortskämd med direkt).
Om jag skriver upp nummer på alla plagg jag är intresserad av så kollar hon vad hon beställt in av det. Det kallar jag service! Hon pratade om att få in vid månadsskiftet, kan det vara vårsläpp 2 kanske?... Någon som vet när den sändningen kan tänkas landa?

Det kommer dock att bli provning av annat slag här snart, av Mollysen som hittade sig hem hit igår efter ett byte. Testade den som hastigast i gårkväll, nu får det bli en seriösare runda med kamerabevis. Ska bara fika semla först. Tänkte att det kunde vara ett smart drag, fika först, prova sen. Så kan man ju alltid skylla på grädden om man ser fet ut på bild…

Vad det är får ni se senare i eftermiddag…

1 kommentar:

  1. Jag ska i väg på middag (i min nya fina tunika) hinner inte fixa detta i dag då, men fixar imorgon så fort jag kan ;D

    SvaraRadera