Powered By Blogger

torsdag 28 januari 2010

Tänk vad ett paket kan betyda!

Har en tuff jobbvecka som tyvärr är långtifrån över… Stressad som en tok, snurrig som få och ett allmänt depp-less ligger och pyr i kroppen...
Kommer hem med både väskan och huvudet fullt av måsten.
Och hittar ett paket i brevlådan.


Vårsläpp??? Nej SÅ snabb är inte jag! Här pratar vi höst/vår-09? Ett litet men ack så underbart vackert plagg som jag i takt med ett utökat sortiment Mollysar i garderoben har insett bara måste få bo hos mig. För att de andra ska få en matchande lekkamrat.
Med paketet i handen åkte genast smilbanden upp av sig själv.
Och när innehållet snart därefter var lösgjort ur sin förpackning var all stress plötsligt som bortblåst.
Har inte ens provat den än men är redan djupt förälskad.


I MIN #749 Spoiler underdress royal. Tänk vad ett paket med Molly-innehåll kan betyda!

Och när jag sedan upptäckte att Mia och Jeanette har totat ihop en Skåneträff för oss Molly-tokar så kan lyckan inte vara annat än total!
Så alla måsten kändes plötsligt som so what!

10 kommentarer:

  1. Spoilern är så läcker i den färgen! Kul med Molly-träff. Hade jag inte haft så attans långt hade jag kommit jag med...Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den är som ett vackert smycke!

    SvaraRadera
  3. Men vi kanske kan försöka styra upp nåt i Skåneland igen vecka 28. För jag räknar kallt med att vi ses då :o) Kram!

    SvaraRadera
  4. Ohhhh!! Vad roligt! Men nästa gång jag är "hemma" måste vi minsann också ha en Skåneträff! :D Spoilern är underbar! Jag fick hjärnsläpp och sålde min tank.. Fråga mig INTE varför för det vette fan! :D

    SvaraRadera
  5. Åh jag bara älskar den i royal. Jag har tanken men hade kunnat ha alla om plånboken tillät och om de funnits att hitta någonstans i rätt storlek. Förstår att du blev mer än nöjd!
    Jätteskoj att du hänger på Skåneträffen!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Klart vi ska träffas i sommar! EH-skor har du i massor på edhardyshop.com. Även på Brandos och Skocompaniet. Har funkat jättebra att handla på alla dom ställena. Kram igen!

    SvaraRadera
  7. åhhhh vilken fin! Jag vill sååå få tag i spoiler.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Spoilers är det vackraste man kan ha på sig! Grattis grattis!!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Den är så jäkla snygg !! Grattis!! jag höll på som en tok för att hitta en spoiler tank i Royal och till sist lyckdade jag :-)
    Kraaam!

    SvaraRadera
  10. Grattis! Har precis fatt hem en likadan sjalv och ska inviga den idag. Alskar royal-fargen och har aven Alpaca Long Mix cardigan i royal. Halsningar fran USA.

    SvaraRadera