Powered By Blogger

onsdag 20 januari 2010

Till sängs med Molly

Sjuk!!! Inget kul! Men var dock uppe och klädde på mig i morse.

Och var till och med en snabb sväng på jobbet innan jag retirerade tillbaka till sängen - med hemmajobb…:o(.

Och mina Mollysar.

Jeansen åkte av och ersattes av sunkigaste mjukisbyxorna. Men av någon anledning glömde jag byta ut resten. Känns lite dumt nu, att jag legat i sängen och svettat ner/slitit på mina fina Mollysar.

Så det är tur att det kommer ut nya hela tiden.

Och att man får andra med Posten.

För idag kom min livealot i rose från gulliga och supertrevliga Monica på Tradera. Och räddade livet på denna dystra dag. Så fin!!!

Har letat både rose och white sedan jag upptäckte att vårens livealot saknar dekoren på ryggen. Den som gör halva plagget. Och snart är den vita också på väg. Så våren får vänta… men Tjoho ändå!!!

… sa hon och begav sig tillbaka till sängen.

8 kommentarer:

  1. Krya på dig! Härligt med paket när man ej mår bra.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart man ska vara fin fast man är sjuk;) Kram

    SvaraRadera
  3. Nääämen stackaren!! Krya på dig! Garanterat den snyggaste sjuklingen iaf.. :D

    SvaraRadera
  4. hehe, du var sjuk kungligt=)
    Krya på dig o grattis till dina livealots!

    SvaraRadera
  5. Kikar in och ger dig en krya på dig kram!

    SvaraRadera
  6. Tack ! vad gullig du är :-) ok jag tar på mig skulden för stitchen ;-) visst är dom snygga..:-) ja tycker aboslut att du ska försöka få tag i en voile dress, jag kände med en gång att den var klockren :-)
    Hoppas att du mår bättre !
    Kraaam!

    SvaraRadera
  7. åh din stackare! hoppas du är piggare i morgon redan. mollysarna förgyllde nog din dag i sängen lite, tror du inte. o de går att tvätta. känn dig lite vardagslyxig istället! ;-)

    Krya på dig nu o grattis till fyndet!
    kramis

    SvaraRadera
  8. Tacktack för alla snälla ord! De betyder mer än man tror i en sjukdeppig tillvaro!

    SvaraRadera