Powered By Blogger

lördag 16 januari 2010

Många på spar & en till salu

Håller på att röja i mina garderober. Så sjukt mycket kläder jag har!

Tyvärr är det mesta sådant som jag aldrig använder. Men inte kan slänga för kanske kanske vill jag ha det någon gång – eventuellt när jag går i pension… vem vet… ;o) – och vilken tragedi om jag då har kastat det…

Så nu har jag hur mycket som helst, skulle gissa på två sopsäckar, minst, som ska transporteras ner till källarförrådet.

EFTER att jag först har sorterat ut alla kläder som redan finns där för annars får de inte plats. Snacka om i-landsproblem…

Jag jobbade med mode för ett par år sedan och det mesta kommer från den tiden så allt är väl inte av modernaste snitt men det kan ju bli… igen… någon gång…

En pappkass som förhoppningsvis ska få nya hem via Tradera har jag dock lyckats sålla ut också.

Bara en enda Molly i den samlingen. En tunika som jag fick i present men som är – och förblir om jag har någon slags självdiciplin – för stor. Så nu får den flytta.

Kanske är det någon av er som är intresserad? I så fall är den i storlek 3 (och jag kan ta fler bilder om så önskas). Jag har dock ingen koll på vad den kostade i nypris. Den är aldrig använd men vill ju inte ta överpris. Någon som vet vad den kostade/ har tips på vad jag kan ta för den? = SWAPPAD

7 kommentarer:

  1. Hej! Jag har för mig att den låg på ca 1400-1500 i nypris. Det är jättesvårt att prissätta saker, men jag skulle inte släppa den för under tusenlappen. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Du vill inte byta den mot en helt ny oanvänd Native Shirt i chalk strl 3?
    Hälsn Malin

    SvaraRadera
  3. Linda: Tack kompis! Vad fint det blev igår. Skriver i din blogg istället... kram!

    Malin: Det kan jag absolut tänka mig. Skrev nyss i din blogg. Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Är den till salu är jag intresserad, maila mig isåfall på brus1@hotmail.com.

    SvaraRadera
  5. Min mail är malinaagren@hotmail.com
    /Malin

    SvaraRadera
  6. Åh den där har jag och har gått på stor julfest i den ut-och-in! Det funkade bra det med! ;-)

    Jag älskar den även om jag inte använt den sen dess...du vet, man blir lite nojjig typ. Hoppas din hittar ett fint hem.

    kramis på dig.Ps:bältet är kvar, hänger ff bara.

    SvaraRadera
  7. NewYorker: Jag och Malin har bestämt oss för ett byte. Sorry. Kram!

    Evalena: haha... vad snopet att komma hem och upptäcka det... Jag har också gjort så där en gång, fast på jobb och tills en kollega påpekade det när nästan hela dan gått. Pinsamt pinsamt, men kul så här i efterhand :o)
    Bältet, visst ja... jag har visst glömt... sorry! försöker hinna maila dig från jobbet idag...annars ikväll. Kram!

    SvaraRadera