Powered By Blogger

lördag 30 januari 2010

Toppklipp & dagens

Frisörbesöket avlöpte med mer skratt än ångest, han är ganska sjuk i huvudet min frisör… och det menar jag på ett bra sätt. Vi har känt varandra i många år, även på andra sätt än via frisörstolen.
Hmmm… det lät som något annat än det var menat… jag har plåtat en massa mode och han har frisörat en massa modeller… Thats why!
Men han är en sådan man kan säga vad som helst till och han gör detsamma.
Jaja… jag är i alla fall mörkt rödhårig och toppklippt i en frisyr som mer påminner om 2010 än 1970.
Någon dag visar jag mitt ansikte i mer än min profilbild (som är tagen på Kap Verde i december 2008) så då får ni se det.
Om jag blev nöjd? Har inte hunnit kolla så noga för jag har varit ute och snurrat med make och mamma sedan dess och tills nu.
En dagens outfit hann det dock bli.
Luftade voilen i hopp om att bli lika såld som er andra. Inte helt övertygad än men lite småförälskad är jag allt…
 





















Dagens outfit:
Voile short dress i rose
Kort svart fakeskinnjacka från Lindex
Stickad svart sjal en gammal sak av okänt märke
Svarta torgvantar Röda Korset
Vit underklänning med spets HM
Bälte HM
Jeans och stövlar samma som alltid…

Nu är det dags för Robinson. Och pizza. See you!

7 kommentarer:

  1. http://www.tradera.com/Odd-Molly-spets-tunika-fantastiskt-fin-st2-Utrop-1kr--auktion_106359613
    Har du sett?!
    Voilen är skitsnygg på dig:) Det är inte nån sån som jag köpt på Tradera. Det är nåt annat fint som du oxå har i garderoben. Har planer på tatueringsmässan i Norrköping i april(har en syrra boende där), så om du är intresserad av Scarf Scarfen kan du ju alltid låta din käre man jobba av den;) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Men de va ju skitsnyggt ju!! Toppenköp- något partisk hihi

    SvaraRadera
  3. Wow vad läkert det blev med blandningen av Voile till jackan m m. Coolt!
    Blev säkerligen ursnygg i håret. Min frissa är föräldrarledig tillslutet av februari - du kan ju tänka dig hur min frilla ser ut. Eller nja det är just ingen frilla det bara ÄR!
    Kram

    SvaraRadera
  4. cool kombo! Hade varit kul att se frissan också!

    Vi har också kollat Robinson,spännande tyckte jag!

    kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag gillar dina outfits skarpt, toppenmix med mollys och annat. Gillar dina texter - hit kommer jag tillbaka.

    Cilla

    SvaraRadera
  6. Shit vad snygg du är :-) Helt i min stil ;-) skönt med en modern frisyr va ;-)
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  7. Tack alla för gulliga och roliga kommentarer. Det gör mitt tokstressade liv lite lättare. Megakram!!!

    SvaraRadera