Powered By Blogger

måndag 18 januari 2010

Dagens på en halvsunkig toalett

Har ju inte lagt ut dagens outfit på några dagar. Och det är ju ett måste om man hör vad alla hippa modebloggprinsessor sysslar med. Nu tänkte jag väl långt ifrån aspirera på en sådan post. :o) Men i alla fall.

Tog en dagens på en halvsunkig toalett under ett jobb jag var ute på idag. Gissa om jag fick blickar när jag frågade efter toaletten och sedan tog kameran med mig in dit... :o) Ibland bara måste jag chocka, hatar när folk tror att de vet var de har mig...

Nu var ju då inte det så kallade damrummet i fotoklassutformande direkt men har man ett mission så har man...

Står helt upptryckt mot väggen eftersom speglen inte var anpassade efter "dagens-outfit-foto-mått" därav att det ser ut som att jag har vattenansikte som flyter ut lagom osexigt runt kameran...
men det är väl smällar man får ta...


Underklänning - spoiler underdress blush
Blus - Livealot blouse almost black
Kofta - Cardigan Alpaca Mix Long i royal
Sjal - svart med massa fransar och silverkulor från Lindex
Torgvantar - svarta från Röda Korset (jag älskar RK-tanternas hemstickade torgvantar, fina, billiga & så går intäkterna till välgörenhet)
Jeans - syns knappt men de är från Gina Tricot (same as last picture)
Kamera - Canon 350D

6 kommentarer:

  1. Snygging! Är sotis på både livealoten och koftan! Skitläckert ihop med underklänningen:) Hur är livealoten storleksmässigt. Funderar på att försöka få tag på en. Jag pendlar mellan 3-4 i storlek. Ha en bra kväll! Kram
    ( Man kan ju undra vad dom trodde att du skulle göra på toaletten med kameran;)

    SvaraRadera
  2. hihi.. Tycker du är tok snygg alltså! Härlig bild helt klart. :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt!! ibland funkar en halvsunkig toalett lika bra ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. hejhej
    vad fin du är!
    Jag fick hem en likadan alpacka kofta fr Tradera. Jäklar vilka långa ärmar :) Fast din ser ju bra ut...
    Ang. att välja färger. Min vår kommer att bli grå o ljuuusrosa. Jag brukar bestämma grunden - typ svart el brun och sedan ngn färg till. Ganska bra, det blir inte så mkt spontanshopping som sabbar garderoben *dagens i-lands* :)

    - Jenny

    SvaraRadera
  5. Linda: Jag har 2 i Livealoten, samma som jag har i de flesta av mina Mollysar. Jag provade en 1 och det satt egentligen bättre, förutom runt armarna (gäddhäng tar sin lilla plats...) så därför blev det en 2. Fast jag har hört andra som gått ner en storlek utan gäddhängskläm. Så det bästa är nog att prova. Kram!

    Tina: Tack vad snäll du är, känner mig som ett "monster" med skittaskig frisyr dessutom. :o) Kram!

    Peggy: jag visste ju dessutom att maken skulle jobba sent igår så skulle det bli någon bild överhuvudtaget så var jag tvungen att fixa den själv. Kram!

    Jenny: Mina armar känns precis lagom. Skumt! Vilken färg valde du?
    Grått och ljusrosa är en kanonfin kombination! Smart att tänka före, ska försöka satsa på det. Har det blivit några bältesbilder än då? Nyfiken ;o) Kram!

    SvaraRadera
  6. Koftan är grå o superfin. Bältesbilder är på väg :)

    SvaraRadera