Powered By Blogger

lördag 8 juni 2013

Börjar med den första och sötaste...

... bilden jag har i samlingen av runt ett hundratal som blivit producerade i min IPhone under dagens Christianiautflykt, min mammas födelsedagsgåva.


Dessa sötnosar, mamma plus bebispjodd, huserade dock inte där utan på tågstationen i Helsingör. Bilderna från själva utfärdsmålet får ligga till sig till morgondagen för nu tänkte jag hålla datorfri kväll. Så peace out för idag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Åh nya små trutar!
    Det senare gör du rätt i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha så det är trutar... jag behöver lätt en lektion i fågelkunskap, jag var säker på att det var måsar... så tack för upplysningen... :o) Kram!

      Radera
  2. Haha vilken lite tufsig sak :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ville bara klappa på den så lurvig och tufsig och mjuk den såg ut, tur det var en glasruta emellan för stortruten hade nog inte gillat om jag pillat på dens unge... :o) Kram!

      Radera