Powered By Blogger

fredag 14 juni 2013

Egodiverier ändå, på grund av en mot alla odds

Jag har flackat hit och dit, fram och tillbaka, in och ut hela dagen. Och det har tydligen gått i så pass våldsam fart att jag inte ens har hunnit stanna upp vid spegeln och knäppa av en dagensstassbild. Så därför slipper ni en sådan idag. Speciellt eftersom det är fredagsslappdress som gäller nu. I min gräsänklingsensamhet. Men! Jag tänkte använda detta utrymme till egodiverier i alla fall. Och någonslags skryt, då jag är riktigt megaglad, galet mallig över att jag mot alla odds har lyckats komma över den, i alla fall i mina ögon. extremåtråvärdaste tröjan denna säsong, den som inte fanns på produktbilder, inte blev allmäntillverkad. Och blev hänvisad till kommande utförsäljningar i huvudstaden när jag desperatmailade högkvarteret i hopp om att få tag på den. 


Jorå det är en Molly, även om jag inte har minsta aning om namnet på den och kulissen som är provrummet på Gina till trots. Men varför vänta med att packa upp och prova när man kan stanna halvvägs och göra det. För precis så jäkla nyfiken var jag. Att jag bara inte kunde vänta… Den är inte shoppad på outlet eller i webbutik utan den kommer från en privatperson så tyvärr kan jag inte tipsa er om var den finns att finna… om nu någon av er skulle vilja det vill säga… Ni kanske tycker den är groteskful… 
Nu ska det lagas mat här, vegoburgare kanske, eller pasta… kan inte riktigt bestämma mig, men när jag gjort det, då ska jag fortsätta bena upp i säljinlägget, maila er som ännu inte fått svar, typ… Önskar er en kanonbra fredagskväll. Tjing!

14 kommentarer:

  1. Sketaläcker på lilla du:) På mig skulle den sluta under tuttarna och avslöja den dubbla degrullen;) Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnygg! Så härligt att du fick tag på den!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Läcker! Grattis till denna unika skapelse:)

    SvaraRadera
  4. Suuuperfin! Å skitsnygg på dig. Ha en fortsatt fin kväll. Kram!

    SvaraRadera
  5. Grattis till det kapet! Verkligen värt att "egodiva" om:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Suuuupersnygg! Har spanat på den också men gav upp då den aldrig gick att hitta. Finns ju som kofta också och den tror jag finns hos Lisen bl a...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Å, grattis till din fina. Vad glad jag blir att den fick hamna hos dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Nej den är groteskrsnygg!!!!
    Kramar och grattis

    SvaraRadera
  9. Egodiva på du! Jättefin.

    SvaraRadera
  10. nej inte sketAful utan superläcker! grattis!!! Den var bara så du!!!!

    SvaraRadera
  11. så kul att få tag i något så efterlängatat. Finfin!
    kram

    SvaraRadera
  12. TackTack! Och Kram till er!

    SvaraRadera
  13. TILLYKKE - lucky you! :))
    Kram

    SvaraRadera
  14. Så snygg den är! Och du med för den delen =) Kram!

    SvaraRadera