Powered By Blogger

söndag 16 juni 2013

Till salu – 9 Odd Mollyklänningar

Otroligt fina men de förblir hängande eftersom de tyvärr är för stora till mig. Så det är inte utan en del sorg i hjärtat som jag släpper dessa klänningar.


1. Patchwork embellished dress, multi, storlek 2. I kanonbra skick. Jag har swappat denna men inte använt den själv. Dock är ena spetskanten nertill borttagen av sömmerska (det fanns två stycken) så den ser ut som på bilden nu. SÅLD


2. Up-to-me-ism strap dress, indigo, storlek 3. Underbart spetstyg, snygg vidd i kjolen och superfin pärlbrodyr upptill. Väldigt sparsamt använd så i superskick. Pris 1350:-


3. Artology silk dress, storlek 2. Sidenklänning med spetsinfällningar, snygg smickrande passform. Knappt använd så kanonskick. Normal i storlek. Pris 950:-


4. Sidenklänning som jag inte ve namnet på. Storlek 2. Jag har köpt den begagnad så här men tror det varit en långklänning som blivit kortad av förra ägaren. SÅLD


5. Amerind dress, blue, storlek 2. Normal i storlek. Pris 590:-


6. Amerind dress, dark pink,, storlek 2. Den har ett hål i sömmen precis under dragkedjan som sitter i ena sidan på klänningen. Tror det är enkelt att laga men sätter ett lägre pris så jag säljer den i befintligt skick. Pris 520:-


7. Spinner silk ss dress, vintage chalk, storlek 2. Endast använd vid två tillfällen så i fint skick. Normal i storlek. Pris 690:-


8. Wigwam dress, white, storlek 2. Använd men i bra skick. Pris 690:-



9. Taradiddle dee dress, rouge i storlek 3. Liten i storlek så passar bäst en storlek 2. Denna är inte min utan jag säljer den åt en kompis men den är sparsamt använd och skicket är bra. Pris 850:- 

Priserna är inklusive vanlig frakt med Posten inom Sverige. Jag kan absolut skicka även utanför landet med då tillkommer mellanskillnaden i porto. 
Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Kan dock inte garantera att plaggen är 100% durhårs- och rökdoftsfria. 
Vid intresse för ett plagg eller om ni vill veta något mer, ha mått, se fler bilder… så skriv en kommentar här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Tjing!

2 kommentarer:

  1. Var tog den lila Taradiddle vägen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ångrade mig lite med den i sista sekund...

      Radera