Powered By Blogger

söndag 16 juni 2013

Dagens – som avslöjar aktuell syssla & hintar om bloppis


Tröja med döskalle – något italienskt märke, köpt på Kap Verde förra året, jeans – Please, bälte – urgammalt från JLindeberg. 

En vovvenadstass sprungen ur en del av det jag har rotat fram ur garderobens innersta. Vilket avslöjar min syssla, garderobsröjj på hög nivå. Vilket även har dragit med sig att det blir bloppis här under kvällen. En Mollyklänningsbloppis.


Satsar på klockan 21.00, dock med reservation för att jag inte riktigt hinner till det klockslaget. Mycket att stå i med bland annat en mage som just nu skriker efter att få någonslags lagad mat och en boning som vill bli befriad från de otaliga lagren av kläder som invaderat i princip varenda ledig yta… Men to be continued alltså. 

6 kommentarer:

  1. Och jag som lätt skulle kunna köpa hälften av dom där blåsorna kommer ju fan inte i dom....Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad är det för storlek på den först klänning i lilla med fjärilar? Minns inte nu vad den heter. :p Har för mig att de är små storleken. Sugen på den. ;) Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller rosor är det kanske på den?

      Radera
    2. Är det inte Taradiddle den heter? Om jag inte minns helt fel:) Urfin i ryggen!

      Radera
  3. Jo Taradiddle, rosor, och de är små i storlek. Den jag säljer är en 3:a och säljer en röd likadan, också storlek 3 åt en kompis.

    SvaraRadera