Powered By Blogger

torsdag 13 juni 2013

Till salu – 11 sidenplagg från Odd Molly


1. Chrysalis minigown almost black i storlek 3. Lite dragningar i tyget vid byst och under ärmar dock inga hål. För övrigt i schysst skick. Denna modell är något liten i storlek och passar nog bäst på en 2:a. SÅLD


2. Chrysalis minigown almost black i storlek 3. Ja jag har två stycken likadana. Även denna har lite dragningar i tyget vid byst och under ärmar dock inga hål. SÅLD


3. Chrysalis minigown, powder, storlek 3. SÅLD


4. Chrysalis minigown, rouge storlek 3. Som synes på bilden har en hake baktill gått sönder. För den händige är det säkert en baggis att fixa, själv är jag tyvärr inte ett dugg händig och därför säljer jag den som den är. SÅLD


5. Chrysalis minigown, lite green storlek 4. Liten i storlek så passar bäst på en 3:a. Väldigt sparsamt använd. SÅLD


6. Rock-a-fellow silk slip dress, dark rose i storlek 3. Denna modell är något liten i storlek och passar nog bäst på en 2:a (eller åtminstone en mindre 3:a). SWAPPAD


7. A-one silk camisole long print i en powderguldig nyans. Storlek 2. Normal i storlek. SÅLD


8. A-one silk camisole long print, puderrosa botten. Storlek 2. Sparsamt använd. SÅLD


9. A-one silk camisole long print, blå med detaljer i fin rosa färg. Storlek 3. Normal i storlek. SÅLD


10. Suiteheart minidress, lilac i storlek 3. Liten i storlek så passar en 2:a bäst. Sparsamt använd. Pris 350:-  


11. Suiteheart minidress, almost black i storlek 3. Liten i storlek så passar en 2:a bäst. Sparsamt använd. SÅLD

Priserna är inklusive vanlig frakt med Posten inom Sverige. Jag kan absolut skicka även utanför landet med då tillkommer mellanskillnaden i porto. 
Alla plaggen är använda så det går inte att vänta sig att de ser sprillans nya ut. Och i så fall hade priserna varit högre. Jag är inte helt omölig med de här priserna heller men rena skambud undanbedes dock. Och jag kan absolut tänka mig någonslags mängdrabatt om någon vill köpa mer än ett plagg.
Vid intresse för ett plagg eller om ni vill veta något mer så skriv en kommentar här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Tjing! Och take care därute!

12 kommentarer:

  1. Tjohooo jag vill köpa Chrysalis i rouge strl 3!!! Har en 2 som är för liten :D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får du såklart det :o) Ska ut med vovvar en sväng nu men mailar dig under kvällen. Kram!

      Radera
  2. Härligt rensat och jag ville ha samma crysalis som rosen. :)
    kram!

    SvaraRadera
  3. Intresserad av nr 1 eller 2 och nr 9 beroende på skick. Mailar! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag vill köpa den andra svarta chrysalisen om den finns kvar./Eva

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag köper gärna nr 10:) mvh Maria

    SvaraRadera
  6. Hej, vill gärna köpa en i almst blk & lite green! /karmapriya

    SvaraRadera
  7. Trean Susanne :) / Jeanette

    SvaraRadera
  8. Eller sexan som inte e tingad då :) Jeanette

    SvaraRadera
  9. 10 och 11 köper jag gärna om de finns kvar. /Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maila mig på oddjosanne@gmail.com efetrsom jag inte kan få tag på dig :o)

      Radera
  10. Det blev lite rörigt här eftersom jag la ut hint på Facebook också och vissa har skrivit där, andra här, några i mailen... Men jag håller på att bena upp i det nu och mailar er som velat köpa under förmiddagen. Sorry för strul... Kram!

    SvaraRadera