Powered By Blogger

lördag 22 juni 2013

Utdrag från dagens händelser by Instagram

Ja händelser är väl att ta till den värsta överdriften jag kan komma på, eftersom det inte uträttats så värst många knop, eller hänt så våldsamt mycket här denna dag, snarare ingenting alls… Men fotoandan föll liksom på och då blev det så här:


Med en Freja hund som begav sig till Köpenhamn tidigt i morse för att agera studiohund och livvakt åt sin husse. Med en Ajax som vägrade att gå upp vid samma tidpunkt eftersom hon ansåg det vara mitt i natten. 
Med en tur till Ica lite senare, där en lista inriktad på min senaste besatthet; billighetsshopping totalstyrde vad som hamnade i korgen. Kunde dock konstatera att mycket billigt ändå blir lite dyrt… 
Med ett konstaterande att Lars Wallins lovely utställning Fashion storys nu finns på plats i min hemby. Får ni chansen så se den! Vilket jag gjorde förra sommaren, i Kristianstad, och blev fascinerad, såld och superkär. Dagen har även dragit med sig blomsterstudier i parken, mer närgånget av en av oss. 
Och med en ersättare i form av Kap Verdes flagga då inte den blågula står att finna i denna boning. Fast kompenserade det lite genom att köra maratonrace med Ulf Lundell i stereon, för med tanke på bilden på omslaget är det nog det som är tanken denna helg… Även maten gick i helgenlig tradition då en del av det billighetsshoppade hamnade på bordet. Och så ville Muffin katt vara med på ett litet hörn också så då fick hon såklart det… 
Ja typ lite så har jag haft det denna midsommardag, i slöhetens tecken. Tjing!

1 kommentar:

  1. Tack för tipset med utställningen den ska jag verkligen försöka ta mig ner och se! Vågar man fråga dig om du vill fika med mig då???
    Kram från Karin i Halmstad

    SvaraRadera