Powered By Blogger

tisdag 25 juni 2013

Världens bästa Friskisar, världens sämsta fotograf


De har inte bara det gemensamt att de får äran att vara med här... ;o) de är nämligen även trion under rubriken "Bloggare i min by" som ni hittar här i högerkanten. Tre riktigt superbraiga kanonpinglor med både hjärta och hjärna, som jag har den stora äran att jobba med och bli peppad av. Läs gärna hos dem om ni är ute efter träningsinspiraton till exempel... Peace out & Kram för idag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Nu har jag läst hos dom och det som slog mig är att ni fyra verkar lika i er ärlighet och bjuder på er själva. Tack det är såna som er jag vill läsa hos!
    Bra du har skippat dina gamla bloggkompisar, de verkar vara det motsatta, med en fin fasad som känns spelad. Jag har slutat att läsa hos dom för länge sen.
    Kram från en Anonym som hoppas en del bloggerskor som kommenterar här tar åt sig!!!

    SvaraRadera
  2. Underbar bild! Och till anonym vill jag bara säga att du har ju rätt till viss del, att det är mycket fasad och yta i en del bloggar. Men jag kan personligen inte ta åt mig av det du skriver......
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Till Linda:
    Din blogg är en av mina favoriter så BRA att du INTE tar åt dig! Du verkar lika ärlig och härlig som Josanne!
    Kram till er båda från Anonym igen!

    SvaraRadera
  4. Tar inte heller åt mig Anonym.
    Min blogg är inte ansluten till rosa fluffet.
    Den vore inte jag om jag inte hade synpunkter, var kritisk mot företeelser i samhället och ifrågasatte.
    Tror det beror på vad man har för syfte med sin blogg och i ämnet säger jag som min gode vän och hundträningsmentor:
    Jag är inte ämnad för alla!

    Lev väl!

    SvaraRadera
  5. DU är så goo Susanne!! Lika kul att jobba med dig varje tisdag :D Kör hårt på Cirkelfysen nu, U CAN DO IT!!! :) Kramisar

    SvaraRadera
  6. Saknade dig på mitt pass idag min vän. Men det kommer ju fler tillfällen som tur är. Å jag är så glad att du är en del av vår fina gemenskap nere på Friskis. Kramis!

    SvaraRadera