Powered By Blogger

torsdag 20 juni 2013

Dagens – med fin-Molly & tid till spontansaker

Vad märkligt det är det där med tid. Vissa dagar, de flesta tycker jag, springer iväg medan jag förgäves och lite allmänt desperat så där försöker hinna ikapp med min att-göra-lista. Medan andra, som denna, tycks innehålla ett gäng reservtimmar eftersom jag lyckas pricka av punkt efter annan på agendan och ändå få tid över till spontansaker. Som att byta ut vovvenadstassen mot en av sina finklänningar…


… Odd Mollys Annie Oakley strap dress, lilac, och kliva på en båt med min mamma, förfira midsommar lite grand,…


… genom att mest bara prata om roliga saker, käka fetaostsallad, dricka vin…


… spana på folk i allmänhet och deras klädsel i synnerhet, bara för att det är kul och för att denna jacka var ganska ful. Fast mest ändå beskåda utsikten utanför rutorna, som en hel massa vatten och ett dimmbeklätt Danmark…


… och shoppa på sig ett litet festbetonat attribut till morgondagen:


Inget märkvärdigt glamourflash men ett avbrott som jag känner att ag så mycket behövde. Och i fall någon undrar så blev det blev det röda vinet, för jag har lite småsvårt för rosé. Fast det på bilden ska vara himla bra har jag hört, någon av er som testat och vet?... Kram för idag! Eller förresten en sak till, jag har sänkt priserna i min senaste bloppis, som ni kommer till ifall ni klickar HÄR. Tjing!

12 kommentarer:

  1. Härligt att lufta Annie! (det borde jag med göra...!) funderar lite på om jag behöver en amerind... Ska googla runt lite å se hur sugen jag blir! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja ett glas rött på båten vore trevligt.
    Här blev det ett Barolovin till Tony Sopranos minne.
    Trots allt tacl vare honom vi har en Sopranosgrill. =)

    SvaraRadera
  3. Så snygga du och Annie är tillsammans, min hamnade hos mollyTitti då den tyvärr var för lång.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Du är supersnygg i klänningen!
    +++++++++
    kramar

    SvaraRadera
  5. Supersnygg klänning och som alltid mycket fiiin på dig. Foot of africa har jag testat många ggr. Riktigt gott och prisvärt. Gillar tvärtemot dig rosévin väldigt mycket, särskilt nu på sommaren. Kramis!

    SvaraRadera
  6. Gladde mig du kom iväg! Du behöver sådant emellanåt o mitt mail gäller fortfarande..
    Dessutom är du superduper snygg!! Finns bara du som är 'sådan' om du förstår mig rätt!! Skriver inte mer här. Blir för öppet. Du vet var du kan vända dig om så önskas..
    Hoppas du o de dina får en bra midsommar!
    Kramar,
    Annelie

    SvaraRadera
  7. *busvisslar* du kan verkligen bära upp den klänningen!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Härligt att bara kunna sticka iväg med båten så där :-) du är så snygg i den klänningen och säger som rosen, du kan verkligen bära upp den!! :-)
    Ha en härlig midsommar darling..Puss!

    SvaraRadera
  9. Jättefin är du! Har också lite småsvårt för rose´. Önskar dig en riktigt fin midsommar! Kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Du är sketasnygg i den blåsan! Ha en fin midsommar nu! Kram från en rosekärring;)

    SvaraRadera
  11. Åh, så snygg du är i den klänningen! Den får du aldrig sälja!!
    Ha en fin midsommar snygging!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  12. Jättesnyggt!!!! Ha en bra midsommar nu, storklemar :)

    SvaraRadera