Powered By Blogger

måndag 10 juni 2013

När det ena avlöser det andra, i en aldrig sinande ström


Bilder från i torsdags, men de kunde varit tagna nästan när som helst. För det jag tycker att jag gör allra mest just nu är att valsa runt i park med vovvar. Förhoppningsvis idag igen… för när den ena hunden precis har börjat bli lite bra och normal igen så kvaddar den andra sitt ena bakben. Ingen aning vad hon gjort, hux flux började hon bara tokhalta i gårkväll och ett tag kunde hon inte ens gå... Joråsåatt, här är livet härligt tjohoigt och positivt så det förslår… ;o) Tjing! 

6 kommentarer:

  1. Men Vad FAN!!! Vilken osis ni har!!! Jag håller tummar att det slutar bråka för dej!!! Kram! Anna P.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar för hållna tummar, kan behövas... :o) Kram!

      Radera
  2. Känns som om ni haft er beskärda del med skit nu. Hoppas vovvsans ben blir bra och det snabbt! Kram på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också det känns så... när ska skiten vända liksom... jaja, gnäll hjälper ju inte i alla fall... :o) Kram!

      Radera
  3. Nej men vad trist!!!! Hoppas det ger sig snabbt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det hoppas jag också.. Kram!

      Radera