Powered By Blogger

fredag 28 juni 2013

Två stora och ett lite mindre...

... paket har anlänt till boningen denna dag. Som avsändare står två fina kamrater. En som tycker att jag behöver läsa en viss bok, och därmed köpte den till mig, tackar och niger det finaste jag kan för fy attan vad megaomtänksamt.


Det var det något mindre, i de två större kan man vid en smyguppackning se...


... en hop med plagg, Mollysar mest. Som jag åtagit mig att hjälpa söta A på Öland att bloppa här. Massa fint vill jag lova... och bloppis blir det, i helgen, när det gåtts igenom, plåtats, donats med. Tanken är dock att några enstaka av mina egna plagg ska landa i ett till salu-inlägg här redan ikväll. Det är i alla fall vad jag satsar på så får vi väl så om snurrskallen kommer ihåg det också... ;-) Trevlig kväll! 

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Ooo, vad spännande att du agerar blopperia!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Väl bekomme!
    Om inget annat så kan du ju sitta och titta på omslaget och bli glad. ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, mer bloppis!

    SvaraRadera
  4. Roligt med 'lilla paketet', låter spännande! Skönt lådorna kom fram. Dock bara en pyttedel jag ville ha med. Hojta om du önskar fler kartonger. Har massor, tokmassor helt ärligt.
    Var rädd om dig du söta!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera