Powered By Blogger

onsdag 5 juni 2013

Del 2 - någonstans i vår lilla by...

... rantade jag och Sanna, i vanlig ordning när vi strålar samman, in och ut ur en hel radda med butiker. Där det i första ronden spanares underkläder och koftor, i den andra gällde långklänningar med ett specifikt rakenkelt utseende. Men för ovanlighetens skull var det någon som knappt orkade prova ett jota utan mest satt och hängde som en mix mellan slokad trasdocka och surmulen äkta make i provrumsområdena. Jag har tacklat av... Fortsättning följer... med lite hav. Kram!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Well ibland känner man inte för att prova alls. Men men men...vad har hänt. :)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Blusen. Är det den jag tror från OM jag tror den heter Priless så undrar jag hur den är i storlek och hur kort den är på? Jag har tittat på den länge och undrat just det så jag blir glad om du hinner svara.
    Tack för en rolig och bra och ärlig blogg som jag läser varje dag!
    Gunilla

    SvaraRadera