Powered By Blogger

måndag 24 juni 2013

Dagens med namn på eget bevåg & pjux i annan skepnad


Stickad tröja med bling från Odd Molly, saknar namn på den eftersom den inte gick i produktion, men har på eget bevåg snott namnet på koftan i samma serie och modererat om så det passar detta plagg, så, i min värld heter den Deli jumper, lite grey mel, vit långklänning – HM Divided, sandaler från förra året. 

Tanken var att testa de sprillans nyadopterade pjuxen till denna stass. Men vid laget jag kom innanför dörren till boningen hade det massiva spontanregnet dyblötat ner den totalt, så den åkte av i ett nafs och blev ersatt med ett par beprövade från Please. Och då föll ju lite hela tanken. Med att införskaffa pjuxen (de billigaste i mitt liv by the way…) som sandalavbytare till lång kjol. Men, de kan ju faktiskt funka med klädda ben också, tror jag... eller vad tycker ni?


Bruna fransboots i mocka. Jag älskar fransar! Och därför lär ni säkerligen få se dem till leda framöver. I lite blandade skepnader… Nu vovvenad så peace out!

4 kommentarer:

  1. Men visst är det något med fransar och skor!? Har ett par ljusa som snart går hädan men gillar dem så.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är himla snygg i den stassen!
    Och fransskor är himla läckert! De ser dessutom mycket sköna ut...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga pjux, fingrade på ett par liknande häromdagen, men lät de stå. Vi har loppis på lördag, sugen?? Klem

    SvaraRadera
  4. Supersnygg stass på dig! De nya fransskorna står ditt namn på, ser sköna ut!
    Kram,
    Annelie
    (du kanske läst mailet jag skrev igår på kvällen..)

    SvaraRadera