Powered By Blogger

lördag 14 september 2013

Aktuell status - efter en totaltimeout från totalblackout


Jag skulle vilja kalla det mestadels kolmörkt men det kanske är molnigt ovanför det svarta locket... Kolmörkt är hur som helst även ordet som gällt för mitt pluggande idag. För efter att ha suttit och vrålblänkt på dataskärmen under en timma utan att få ur mig en enda bokstav så slog jag igen locket och tog en totaltimeout. Från totalblackout. Struntade blanka fan i kristillstånd, etiska frågeställningar och elektrolytbalansen. Blängde istället sönder Ikeakatalogen, städade, snöade in på en fjantig film på tv. Lagade finmiddag, sippade rödvin. 
Kanske inte mitt livs mest ambitiösa eller ens smartaste drag med tanke på vad jag måste hinna till fredag. Men så jäkla välbehövligt! Hade bara varit finfint om det gnagande dåliga samvetet också hade varit med på de noterna... 
Trevlig kväll därute! Kram från mig för idag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Gjorde du rätt i! Ta nya tag i morgon! Kram❤

    SvaraRadera
  2. Det låter som du behövde det mer än väl. Laddning av batterier.
    Massa kram<3

    SvaraRadera
  3. Ibland är ju en timeout det smartaste drag man kan göra; det vet alla handbollstränare =)
    Du slutspurtar innan fredag.

    SvaraRadera