Powered By Blogger

torsdag 26 september 2013

Något vi velat i åratal men inte lyckats med förrän idag


Jag och Helen i Malmö, egentligen inte för att avskedsposera framför en hjärtstartare på station Triangeln för en stund sedan, det råkade bara bli så. Utan Helen och jag i Malmö för att göra något vi båda velat i åratal men inte lyckats med förrän idag. Att...


... se Christer Lindarw & Co. Och Co är bland annat en gammal vän till mig, vilket såklart var superextaskoj. Fotoförbud under föreställningen men kanske plåtar jag av något från katalogen till imorgon och kastar in här med de få runtikringbilder jag har i mobilen. Och intryck, fadäser och annat textbaserat svammel. Imorgon, när jag inte sitter på tåg som skumpar så galenskapigt att jag får kramphålla telefonen, och när jag inte är tröttare än en sömnsjuk... Så ses då om ni har tid och lust. Kram & Gonatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Tycker det är orättvist att Sveriges snyggaste kvinnoben sitter på en man:) En av killarna i After Dark kommer från mina trakter och var med i nåt som heter Fashion Pack. Skitduktig och skitsnygg! Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul ni lyckades komma iväg o få se deras show! Dom är verkligen superduktiga!!
    Ha en fin fredag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Svårt avis - jag älskar After dark. Hoppas ni hade en toppenkväll :)
    Kramar

    SvaraRadera