Powered By Blogger

tisdag 3 september 2013

Dagens med kompisdejt & en lykta i tre miljöer

Det var sol, varmt, det var helt klart sommar och då fick ju stassen bli därefter…


… när jag drog iväg på eftermiddagsdejt med kamrat Jeanette. Och som…


… bilderna avslöjar inledde vi med en spaning i inredningsland. Där jag tydligen okynnesplåtade mig fototrött (med bilder som kanske dyker upp här ikväll...), för därefter blev det inte så värst många knäpp med Iphonen. Förutom dessa då:


Långfika i utemiljö. Och jorå, det är samma lykta som jag håller i på översta bilden. För visst fick den följa med mig hem. Kunde inte låta bli när reaprislappen inte klättrade högre än till en ynka hundring. Och just nu bor den därför här istället :


I mitt sovrum. Där jag just nu sitter och försöker ladda för att bege mig in i psykiatriland en sväng till. Och så funderar jag på vad jag ska fixa för mat denna kväll... Lite segt att ta itu med både och känner jag. Så bara att göra... Kram!

2 kommentarer:

  1. Ser ut som du haft en mysig dag söta. Smarrig macka där också... snålvattnet sätter igång här. Hehe...
    Ses imorgon och ger dig en kram till dig nu för imorgon är det bäst att vi håller oss på behörigt avstånd då jag är rejält infekterad i halsen. Sov gott! =)

    SvaraRadera
  2. Läckert, sommarfräscht, skitfin lykta! Kram!

    SvaraRadera