Powered By Blogger

torsdag 12 september 2013

Dagens smärtfria & på grund av fyndshopping igen


Gigantisk armvidd på blus, normaldesignad jacka att klämma över. Som otippat nog visade sig gå hur smärtfritt som helst. Magiskt enkelt, helt befriat från känslan av att ha klätt in sina biceps i krockkuddar. Typ… Och japp, det är på den nivån min intelligens ligger denna kväll eller om vi ska kalla det inte ha ett vettigt skit att säga… Fast jag kan ju visa bilder istället. Från kvällens vovvenad på kyrkogård:


En slags utflykt iscensatt på grund av ännu ett bloppisfynd att hämta upp. Eller floppis borde det väl egentligen heta, när man shoppar billigtbegagnat på Facebook... blogg - bloppis, facebooksida - floppis... Fast oavsett vad eller vilket så känns det som väldigt hög tid för god natt här nu... Så Kram för mig för idag!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för blus? Vill ha!
    Pia

    SvaraRadera
  2. Tar du den jackan imorgon så kan vi ta om bilden från Sthlm =)
    Jag har swappeliswappat mig till en sån.

    SvaraRadera